قیمت دانگ فنگ کارکرده و صفر، قیمت محصولات دانگ فنگ همراه مکانیک | dongfengblog

همان طور که گفته شد این خودرو شتاب و قدرت خوبی را در رانندگی به شما نشان نخواهد داد. هرچند همانگی خوبی گیربکس و سیستم پیشرانه وجود دارد، اما در سرعت‌های بالا کمبود دنده‌ها بیشتر را می‌توان به وضوح احساس کرد. همچنین خودو را نمی‌توان اصلا مناسب رانندگی در شرایط آب و هوایی ناطلوب و پیچ‌های تند دانست. البته باید بگوییم که فرمان پذیری مناسب این خودرو و البته روکش چرمی غربیلک فرمان در رانندگی، باعث آسودگی خیال شما خواهد شد. از اصلی‌ترین عیب‌های این خودرو را می‌توان وجود پیشرانه TU5 دانست که ایرانیان شتاب و قدرت آن را برروی پژو ۲۰۶ شاهد بوده اند، اما وجود این پیشرانه بر روی خودرو با این اندازه اصلا فکر خوبی نبوده است. البته طراحان این خودرو سعی کرده‌اند تا با استفاده از یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN که دارای هماهنگی مناسبی با پیشرانه است، کمی از اشتباه خود را جبران کنند.

http://dr-architecture.ir

ما در این مطلب سعی داریم تا خودرو دانگ فنگ را به طور کامل بررسی کنیم. در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد. دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

اچ سی کراس فوق‌العاده سالم بی رنگ

لاماری ایما Eama مجهز به پیشرانه و سیستم پرخوران توربو با قابلیت پاشش مستقیم سوخت بهره‌مند است. وجود پیشرانه 1.5 لیتری GDi توان گشتاور خوبی را به کمک گیربکس دو کلاچه 7 سرعته ارائه داده است. فضای دل‌پذیر و مناسب لاماری ایما با ترکیب دو رنگ کامل برای داخل کابین از مزایای این خودرو می‌باشد که باعث رقابت لاماری با محصولاتی چون تیگو دارد. احتمالاً وقتی وارد کابین H30 کراس شوید به ذوقتان بر بخورد که چنین فضای ساده‌ای برای این خودرو در نظر گرفته شده است. ناهماهنگی‌های ایجاد شده توسط قسمت فوقانی کنسول میانی داشبورد با سایر بخش‌ها بسیار به چشم می‌آید.

درنتیجه وقتی صحبت از چنین بازار غیرقابل پیش‌بینی می‌شود، جای خالی مرجعی که بتوان قیمت ماشین‌های دانگ فنگ را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کرد، خالی است. همراه مکانیک سعی کرده است تا با ارائه دقیق‌ترین اطلاعات موجود، این دغدغه را برطرف کند. گروه خودروسازی ایران خودرو طی قراردادی با گروه دانگ فنگ و برند آئولوس قصد دارد سدان یی شوئن را مونتاژ و به بازار ایران عرضه کند. در واقع ظاهر ساده‌ی این خودرو می‌تواند شما را از باطن این خودرو خبر کند. در قسمت داخل کابین شاهد یک نمایشگر 6.5 اینچی هستیم که در زیر دریچه‌های هوا قرار گرفته است.

قیمت پارس خودرو

در مجله خبری ماشین دنگ فنگ 2013 دانگ فنگ و شرکت ولوو به عقد قراردادی برای تولید خودروهای سنگین و نیمه سنگین پرداختند و نام DFCV را برای آن انتخاب کردند. 55 درصد از سهام شرکت در اختیار دانگف فنگ و 45 درصد باقی نیز در اختیار شرکت سویسی ولوو است. دانگ فنگ همچنین با همکاری ولوو تراکس و رنو تراکس؛ که از زیر جموه های بزرگ گروه ولوو هستند، به بازار های بین المللی راه پیدا کرده؛ و اولین برند چینی است که به بازارهای اروپایی می رود.

  • همچنین موسسه استاندارد کشور چین، خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس لایق دریافت تنها سه ستاره ایمنی دانسته است.
  • » امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود.
  • این ماشین مانند رنو ساندرو استپ یا برلیانس C۳ کراس در دسته هاچبک‌های کراس طبقه‌بندی می‌گردد.
  • در صورت وجود ماشین صفر مورد نظر شما در بازار و امکان تامین خودرو مورد تقاضا ، بلی.
  • با گرفتن غربیلک فرمان به دست خود که خوش فرم طراحی شده است حس مطلوبی به راننده دست پیدا می‌کند که این موضوع در مقابل متریال ضعیف داخل کابین و طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان که بسیار طراحی کلاسیکی دارد اصلاً به چشم نمی‌آید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng