قیمت بهمن موتور خرید محصولات گروه بهمن اتوخسروانی | dongfengblog

خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. سپند خودرو تسهیلات ویژه ای برای فروش اقساطی دانگ فنگ فراهم کرده است و کلیه محصولات آن را پوشش میدهد. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند.

آیا با استفاده از چک می‌توان خرید نقدی دانگ فنگ را انجام داد؟

به همین دلیل ما در این بخش از مجلّه اینترنتی ماشین نو سعی کرده‌ایم جواب این که دانگ فنگ ساخت کدام کشور است؟ را پاسخ دهیم و به صورت کامل تاریخچه کوتاهی از Dongfeng را برای شما آماده کرده‌ایم. همچنین به بررسی اچ سی کراس، بررسی مشخصات دانگ فنگ s30، بررسی لاماری ایما و معرفی دیگنیتی پرستیژ و در نهایت نگاهی به لیست قیمت دانگ فنگ می‌اندازیم. به گزارش اقتصادآنلاین، نتیجه همکاری شرکت پژو-سیتروئن و دانگ فنگ محصول ارزان قیمتی بود با نام سیتروئن الیزه که در بازار چین توانست فروش خوبی را تجربه نماید. هم زمان با تولید این خودرو، دانگ فنگ محصولی را تحت عنوان خود برپایه پلتفرم الیزه تولید کرد که نتیجه آن یک سدان با نام S۳۰ و یک هاچ بک با نام H۳۰ کراس بود که از موتور TU۵ بهره می برد. خودرو دانگ فنگ H۳۰ کراس توسط شرکت ایران خودرو در سال ۱۳۹۴ وارد بازار داخلی کشورمان شد. همان طور که عنوان کردیم می‌توان تمرکز طراحان این خودرو را در طراحی یک خودرو خانوادگی دانست.

  • با توجّه به این‌که کم استهلاک‌ترین خودروها نیز روزی نیاز به تعویض قطعه خواهند داشت امری طبیعی است که خرید لوازم یدکی دانگ فنگ از جمله نکات پر جست‌وجوی دارندگان این برند باشد.
  • در فروردین ماه سال ۹۵ خودرو هاچبک دانگ فنگ h30 به عنوان محصول جدید ایران خودرو نیز معرفی شد.
  • در اچ سی کراس از همان پیشرانه 1.6 لیتری تیو فایو استفاده شده در پژو 206 و 405 بهره برده است.
  • وقتی که ایران خودرو شدیدا وجود یک کراس خانوادگی رو دربین محصولاتش احساس کرد زمزمه های عرضه یک خودرو کراس به گوش رسید و سرانجام پس از گمانه زنی های مختلف و انتظار فراوان اچ 30 کراس دانگ فنگ توسط ایران خودرو تولید و به بازار عرضه شد.

همچنین بدون شک بهترین بخش مجله خبری ماشین دنگ فنگ شده این خودروی چینی را در نمای انتهایی آن می‌توانید مشاهده کنید استفاده از چهار سر اگزوز کرومی دایره‌ای شکل که ظاهر اسپرت و جوان پسندی به این خودرو بخشیده است. معایب دانگ فنگ s30 کاملاً مشهود می‌باشد و با کمی توجّه به مشخصات گفته می‌توانید متوجّه آن‌ها شوید. همان‌طور که گفته شد این سدان چینی از همان موتور TU5 پژو 206 استفاده کرده است که در ظاهر یکنواختی بسیاری دارد. از لحاظ ابعادی در مقایسه با h30 cross باید گفت که S30 دارای طول بیشتر به اندازه 175 میلی‌متر، عرض باریک‌تر معادل 20 میلی‌متر و ارتفاع کمتر با 63 میلی‌متر می‌باشد که از دیدگاه فاصله محوری اختلافی با اچ سی کراس ندارد.

یک زه مشکی پهن دورتادور بدنه را در بر گرفته که کمی حال اسپرت به طراحی خارجی این خودرو داده است. » طراحی کابین دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس کابین ساده و به دور از طراحی‌های پر زرق و برق دیگر خودروهای چینی در ایران است. فرم صندلی‌ها با روکش پارچه‌ای، خیلی با سایر قسمت‌های خودرو هماهنگی ندارد و در مجموع شاید نتوان نمره قابل قبولی به کابین اچ ۳۰ کراسی داد که بسیاری انتظار یک کابین اسپرت و هیجان انگیز را از آن داشتند. کیفیت متریال به کار رفته در داخل کابین هم خیلی قابل قبول و خوب نیست. در عین حال جایگیری کلیدهای مختلف مانند فلاشر و کلیدهای مربوط به سیستم تهویه هم چندان مناسب نیست و راننده برای دسترسی به آنها به مشکل برمی‌خورد.

http://dr-architecture.ir

هنوز سه ماه از معرفی خودرو دیگنیتی به عنوان یکی از محصولات گروه چینی دانگ فنگ توسط بهمن موتور نگذشته که این شرکت قصد کرده است کراس اوور دیگری را تحت عنوان فیدلیتی روانه بازار کند. کاربلد، سایت تخصصی خودرو با ارائه بررسی های تخصصی و کارآمد انواع خودرو ها و مشخصات فنی انواع خودرو، قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی و نکات آموزشی کاربردی برای خرید و فروش و نگهداری خودرو همراه مخاطبان ارجمندش می باشد. در سال 97 ایران خودرو خودروی دانگ فنگ S30 را وارد خط تولید خود نمود. این خودرو محصول از برند دانگ فنگ فنگشن است که زیر مجموعه دانگ فنگ است. این خودرو اولین بار در سال 2010 متولد شد اما اولین تغییر چهره خود را در سال 2013 تجربه کرد و علاوه بر تغییر در جلوپنجره، چراغ‌ها و سپرها، موتور آن تنیز تغییر کرد و برخلاف همه تغییرات موتور آن ضعیف شد. پیشرانه استاندارد این خودرو 1.6 لیتری بود اما با تغییری که در این سال انجام شد این پیشرانه با حجم 1.5 لیتر عرضه شد.

مدل 1396HC کراس

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng