گزارش به مشتریان محترم و نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش ویژه سایپا 151 از ساعت ساعت 10 صبح فروش در روز یکشنبه مورخ 31/04/1303 تا تکمیل ظرفیت طبق مراحل زیر از طریق سایت فروش الکترونیکی انجام می شود.
شرایط فروش ویژه (نقد)
نوع ماشین | مقدار خودرو | رنگ | زمان تحویل |
سایپا SE151 تیپ DA | 3,155,870,000 ریال | سفید | فوق العاده (90 روز) |
فرآیندهای ثبت نام
آ) وارد سایت فروش اینترنتی saipa.iranecar.com شوید و اطلاعات شخصی را ثبت و کد کاربری دریافت کنید (متقاضیانی که قبلاً اطلاعات شخصی خود را ثبت کرده و کد کاربری و رمز عبور دریافت کرده اند نیازی به دریافت کد کاربری و رمز عبور جدید ندارند).
ب) به بخش خرید خودرو بروید و نوع خودرو را انتخاب کنید
ی) وارد پورتال آنلاین شوید و هزینه خودرو را پرداخت کنید
دکتر) دریافت کد رهگیری
س) برای ارائه مدارک شناسایی، تأیید اقامت و گرفتن قرارداد، از نهاد انتخاب شده بازدید کنید
شرایط تعمیم
- محدودیت کد ملی برای ضبط ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی فقط مجاز به ثبت نام یک وسیله نقلیه است)
- حداقل سن متقاضی برای خرید خودرو 18 سال است از مشتریان محترم خواهشمند است اقدام فرمایند ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل کلاس سوم).
- امکان صلح در قرارداد (انصراف از خرید) وجود ندارد، امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص ثالث (حتی به عنوان نمایندگی) واگذار نمی شود و فروش انتقال خودرو به عنوان نمایندگی وجود ندارد.
- شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا از این طریق وجه خرید خودرو در آینده به حساب شرکت خودروسازی واریز می شود و باید متعلق به متقاضی باشد. اگر اطلاعات نادرست وارد کنید کلیه مسئولیت های مربوط به آن به عهده ثبت کننده خواهد بود.
- شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به متقاضی باشد.
- کد پستی و کد نمایندگی متقاضی مشتری باید از همان استان باشد. بدیهی است پس از انتخاب کد نمایندگی، نمایندگی تحویل کالا قابل تغییر نیست و گروه سایپا مسئولیتی در این خصوص ندارد.
- ثبت نام برای مشتریان حقوقی این امکان ندارد.
- هرگونه محدودیت جدیدی که از سوی نهادهای ذیربط به خودروساز اعلام شود متعاقباً اجرایی خواهد شد.
- در این بخشنامه از زمان واریز تا تحویل خودرو سود اشتراک و انصراف صفر خواهد بود.
- در صورت انصراف متقاضی، بازپرداخت وجه طبق قوانین پذیرفته می شود.
- در صورت تاخیر احتمالی در تحویل خودرو طبق شرایط مندرج در قرارداد، سالانه 36 درصد غرامت تاخیر محاسبه و پرداخت خواهد شد.
- در صورت عدم رعایت هر یک از محدودیت ها و موارد مرتبط اعلام شده در این بخشنامه توسط متقاضی محترم، هیچ گونه مسئولیت و تعهدی برای گروه خودروسازی سایپا ایجاد نخواهد شد.
- در صورتی که اطلاعات متقاضی نادرست یا مغایر با شرایط بخشنامه تشخیص داده شود، ثبت نام متقاضی رد خواهد شد.
- در صورتی که پس از عقد قرارداد بین مشتری و مشتری، بنا به ضرورت، الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و زیست محیطی، شرکت ملزم به نصب تجهیزات یا لوازم جانبی (آپشن) اضافی بر روی خودرو و یا تعویض برخی از آنها شود. لوازم یدکی خودرو و هرگونه افزایش هزینه (شماره گذاری، بیمه، مالیات، مالیات حمل و نقل و ...) قبل از فاکتور خودرو انجام شود، مبلغ مربوطه از مشتری کسر خواهد شد.
- با توجه به اهمیت نظارت بر مدارک هویتی و نشانی محل سکونت مراجعین، نمایندگی موظف است مدارک مشتریان را طبق بخشنامه های 184314 مورخ 05/12/1400، 186689 مورخ 13/05/1400، 424318 مورخ 1400/10/20 ارائه نماید. 469251 مورخ 19/11/1400 و 142204 مورخ 22/04/1401 جهت کنترل و اطمینان از صحت آن.
- بر اساس دستورالعمل ابلاغی پلیس راهنمایی و رانندگی ناگا سلام مبنی بر ثبت و به روز رسانی اطلاعات شخصی و آدرس مشتریان در سامانه شماره گذاری، موارد زیر مورد توجه قرار می گیرد:
الف) در صورتی که اطلاعات شخصی و سکونتی مشتری در سامانه شماره گذاری وجود نداشته باشد یا بیش از یک سال از آخرین به روز رسانی اطلاعات شخصی و آدرس در سامانه شماره گذاری گذشته باشد، مشتری محترم می بایست به سامانه سخا مراجعه نماید. واقع در (وبسایتی که آدرس آن در اینترنت موجود است)) به روز رسانی کنید یا آخرین اطلاعات خود را ثبت کنید و پس از تایید اداره پست یک نسخه از آدرس ثبت شده در سامانه سخا را به نماینده محل ثبت خود تحویل دهید.
ب) در صورتی که مشتری دارای گواهی اقامت باشد باید کارت مذکور را به نماینده محل ثبت خود تحویل دهد در غیر این صورت عواقب آن به عهده مشتری خواهد بود. - لازم به ذکر است تا زمانی که فرم احراز سکونت توسط مشتری به نمایندگی ارسال نشود و یا اطلاعات مورد نیاز برای شماره گذاری به درستی ارائه نشود، امکان تاخیر در پذیرش مشتری تا مرحله شخصی سازی و صدور فاکتور خودرو وجود دارد. عواقب ناشی از فرآیند فوق به عهده مشتری خواهد بود، علاوه بر آن جریمه تاخیر در تحویل به دلیل عدم شماره گذاری و هزینه پارکینگ و نگهداری خودرو نیز دریافت خواهد شد. من آنها را جمع آوری کردم.
- مشتریان گرامی می توانند جهت مشاهده امکانات و تجهیزات محصول به وب سایت زیر مراجعه نمایند: www.saipacorp.com.
- مشتری گرامی نیازی به مراجعه به سرویس اولیه ظرف مدت 5 ماه یا 1000 کیلومتر نیست (در صورت تغییر مالکیت از زمان تحویل خودرو تا اولین مراجعه به نمایندگی برای سرویس اولیه، آنجا حداکثر محدودیت برای سرویس اولیه در عرض 5 ماه یا 1000 کیلومتر خواهد بود)
- پس از تکمیل ظرفیت، شرایط فروش غیرفعال خواهد شد.
- نمایندگی محترم لطفا بخشنامه را در تابلوی اعلانات نمایندگی قرار دهید تا از متقاضیان خرید خودروهای مذکور مطلع شوید.