شاسی بلند جدید دانگ فنگ از راه رسید + تصاویر و مشخصات | dongfengblog

این وب سایت به هیچ گروه یا حزبی تعلق ندارد و تنها از طریق علاقه مندان به صنعت خودروسازی کشور اداره می شود. همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. همچنین عایق‌بندی کابین هم در حدی است که کمتر صدایی درون آن شنیده می‌شود و سکوتی لذت‌بخش در اتاق فردا تی ۵ احساس خواهد شد. همچنین ترمزها نیز به دلیل استفاده از سیستم دیسکی برای تمام چرخ‌ها، قدرتی تقریبا متقاعدکننده و اطمینان‌بخش داشته و انتقاد چندانی به قدرت بازدارندگی آنها وارد نیست.

  • دانگ فنگ تی ۵ یک کراس اوور نسبتا درشت جثه است که پشت فرمان آن حسی شبیه به نشستن در کابین شاسی بلندهای فول سایز تا حدودی به شما دست خواهد داد.
  • گلوری 580 مانند بسیاری از کراس اوورهای چینی مجهز به یک موتور 4 سیلندری توربوشارژ 1.5 لیتری و گیربکس CVT است.
  • استفاده از متریال نرم در قسمت بالای داشبورد که از لحاظ رنگ با روکش صندلی‌ها مطابقت دارد، هارمونی دل‌نوازی را برای کابین T5 پدید آورده است.
  • با استفاده از ابزار هزینه تعمیرات به قیمت قطعات و اجرت تعویض آنها برای همه خودروها دسترسی خواهید داشت.
  • آن مدل از یک موتور دیزلی با توان ۲۰۰ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر بهره می‌برد.
خیر ، رسالت ما خرید و فروش خودرو صفر می‌باشد و در زمینه خودرو کار کرده خدماتی ارائه نمی‌دهیم. بررسی اطلاعات منتشر شده در سایت فنگ شینگ موتورز نشان می‌دهد که T5 ایوو یا همان لاماری تفاوت های اساسی در بخش طراحی و فنی با مدل پیشین دارد. در واقع مدل تازه از نظر ظاهری به مراتب بروزتر و از نظر فنی کارامد تر است. فنگ شینگ برند زیر مجموعه دانگ فنگ است که مدل‌های اس یو وی تولید و عرضه می‌کند. در رابطه با پیشرانه بازهم یک چینی دیگر را با تپنده 1.5 لیتری ملاقات می کنیم که با کمک توربوشارژ حدود 205 اسب بخار خروجی و 305 نیوتن متر گشتاور دارد.

اما به‌طورکل در قسمت مجله خبری ماشین دنگ فنگیی کابین گلوری 580 شاهد طراحی خارق‌العاده و خاصی نخواهیم بود و مانند بسیاری از خودروهای چینی، ظاهری معمولی و همیشگی دارد. دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده که مدل ۲۰۲۲ آن در بازار چین با توجه به تریم از ۱۸۵۳۰ تا ۲۰۴۳۰ دلار قیمت دارد. عصر ایران- دانگ فنگ یک شاسی بلند جدید با نام هائوجی را در لیست فروش خود قرار داده که مدل 2022 آن در بازار چین با توجه به تریم از تا دلار قیمت دارد.

قسط وام ازدواج ۲۰۰ میلیونی چقدر است؟

ضمنا در سال ۲۰۱۹ یک نسخه فیس‌لیفت نیز برای این محصول ارائه شد که در طراحی چراغ‌های جلوی آن از محصولات جدید شرکت رنو الهام گرفته شده بود. با این وجود شرکت خودروسازی فردا تصمیم دارد تا همان مدل اولیه T5 را در سبد محصولات خود جا دهد و آن را به دست متقاضیان داخلی برساند. دیگنیتی دانگ فنگ ix5 محصول جدید گروه بهمن است که طی دو ماه آینده رونمایی و عرضه می شود. لازم به ذکر است که هنوز گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اطلاع رسانی رسمی را در مورد فعالیت های جدیدشان انجام نداده اند.

اچ سی کراس مدل ۹۵بیرنگ

S30 نظر فنی هیچ تفاوتی با اچ سی کراس ندارد و با همان پیشرانه ی 1.6 لیتری با قدرت 105 اسب ادامه مطلب… نهایت سرعت دانگ فنگ تی ۵ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری توربو شارژ، حدود ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت تخمین زده شده و میانگین مصرف سوخت آن نیز کمتر از ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ تی۵ به طور دقیق برای ما مشخص نیست اما با توجه به ابعاد، وزن و همچنین توان پیشرانه ۱.۵ لیتری، می‌توان انتظار شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۱۳ ثانیه را از این محصول داشت. باک سوخت فردا T5 برابر ۵۵ لیتر گنجایش دارد و وزن آن نیز به طور متوسط حدود ۱۵۴۰ کیلوگرم ارزیابی می‌شود. صندوق عقب ۵۱۵ لیتری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تعلیق مالتی لینک عقب و سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل با میل تعادل نیز از جمله دیگر مشخصات فنی این خودرو محسوب می‌شود. شرکت دانگ فنگ این محصول خود را با سه پیشرانه مختلف روانه بازار چین کرده است و در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از نوع نیرومحرکه نسخه مونتاژی فردا موتور نداریم.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng