شاسی بلند جدید دانگ فنگ از راه رسید + تصاویر و مشخصات | dongfengblog

برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید. مشتریان سپندخودرو این امکان را دارند که در زمان بازپرداخت اقساط خودروی خود را تعویض کرده و مدل جدیدتری دریافت کنند. با عقد قرارداد و ارائه پیش پرداخت، سند خودرو از ابتدا به نام خریدار خواهد بود.

تمامی خدمات این مجله خبری ماشین دنگ فنگ، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. در این ویکی‌پدیا پیوندهای زبانی در بالای صفحه و هم‌تراز با عنوان مقاله قرار دارند. تحویل خودرو به صورت فوری انجام شده و تمام فرآیند عقد قرارداد و تحویل در یک روز انجام می‌شود. تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید. برای ارتباط با ما، نظرات و پیشنهاداتان را به آدرس ایمیل infocarbalad.com ارسال نمایید.

  • آبادیس افزونه ای کاربردی برای مرورگرهای فایرفاکس و کروم، اپلیکیشن موبایل و همچنین ربات تلگرام دیکشنری و مترجم طراحی کرده است که میتوانید از لینک های بالا دانلود کنید.
  • لازم به ذکر است که علی‌رغم بهره‌مندی از امکانات ایمنی مناسب، فردا T5 در آزمون‌های موسسه CNCAP چین توانسته سه ستاره از پنج ستاره ایمنی را به نام خود ثبت کند.
  • طبق اعلام رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، خط تولید لاماری یا همان فنگ شینگ T۵ ایوو قرار است به زودی در شهرستان خمین راه‌اندازی شود.
  • در این رابطه می‌توان اشاره کرد که فرم طراحی جلوپنجره خمیده، پره‌های عمودی رنگ شده به رنگ مشکی و چراغ‌های نوک تیز در جلو، یادآور مدل‌های مازراتی است.

» راحتی بدنه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس در یک کلام طراحی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را نمی‌توان خیلی جذاب دانست. در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است.

دانگ فنگ هائوجی؛ شاسی بلند لوکس ارزان قیمت چینی! (+عکس)

همچنین سه قفل دیفرانسیل برقی وجود خواهد داشت، درست مانند خودروهای SUV واقعی. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است یکی از معتبرترین و موفق ترین شرکت های حوزه فروش خودرو در ایران می باشد. سپند خودرو شرکتی کاملا خصوصی است که توسط مدیران کاملا حرفه ای اداره می شود. بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد. سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است.

شرایط فروش دانگ فنگ اچ 30

طول، عرض و ارتفاع این خودرو نیز به ترتیب به ۴۵۶۵ میلی متر، ۱۸۶۰ میلی متر و ۱۶۹۰ میلی متر می‌رسد. طبق اعلام رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی، خط تولید لاماری یا همان فنگ شینگ T۵ ایوو قرار است به زودی در شهرستان خمین راه‌اندازی شود. پایگاه خبری اقتصادآنلاینمیباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng