دانگ فنگ موتورز خودروساز جوان چینی در ایران مجله خودرو ماشین نو | dongfengblog

H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب… چرا اچ سی کراس بخریم؟ این سوال ممکن است برای خیلی‌ها بدون جواب مانده باشد. از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . شرکت دانگ فنگ در سال 2005 اقدام به واگذاری سهام عمومی خود کرد و 30 درصد از سهام خود را در بازارهای بورس معامله کرد. این شرکت چینی در سال 2014 میلادی توانست رکورد تولید و فروش خودروی کشور چین را از آن خود کند و با فروش 3.5 میلیون دستگاه خودرو؛ رتبه یک تولید و فروش خودروهای سبک و سنگین را به خود اختصاص داد.

http://dr-architecture.ir

برای دریافت آخرین مجله خبری ماشین دنگ فنگ خودرو جدید ترین خودرو ها و قیمت روز خودرو ایمیل خود را ثبت کنبد. خودروی صفر از بازار آزاد تهیه شده و با تسهیلات ویژه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. معیار ما قیمت روز بازار آزاد بوده و قیمت کارخانه ملاک محاسبه اقساط نیست. این ماشین مانند رنو ساندرو استپ یا برلیانس C۳ کراس در دسته هاچبک‌های کراس طبقه‌بندی می‌گردد.

  • شتاب صفر تا 100 دانگ فنگ S30 حدود 12.5 ثانیه زمان نیاز دارد که مقدار زیادی به شمار می‌آید.
  • – به نقل از خبرآنلاین، بازار ایران دوباره مهمان جدیدی از چین دارد.مهمانی که در سگمنت SUV …
  • پاکستان، اندونزی، مالزی، میانمار، پاراگوئه، فیلیپین، ویتنام و انگلستان بیشترین واردات دانگ‌ فنگ را به‌ خود اختصاص داده‌اند.
البته عمده فعالیت‌های این شرکت چینی متمرکز بر ساخت انواع انواع وسیله‌های نقلیه سنگین است. در بازار خودرو کشور ما نیز در ابتدا، کامیون هایT۳۰۰، T۳۷۵ و پیکاپ ریچ اولین بار عرضه شدند. دانگ فنگ ۳۰ H کراس یکی دیگر از محصولات این شرکت چینی بود که در اواخر سال ۱۳۹۴ در بازار خودروسازی کشور تولید و عرضه گردید. دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .

مدل 1396HC کراس

با مقایسه اجمالی می‌توان گفت که بسترن B30 گزینه بهتری است و ارزش خرید بیشتری دارد. بیشترین شباهت این دو در نمای جلو خودرو است و تنها تفاوت این دو در قسمت عقب خودرو هاچ بک نبود آن است. قسمت عقبی این خودرو به هیچ عنوان متناسب طراحی نشده و صندوق عقب، سپر و چراغ‌ها با هم تناسب ندارند. بد نیست بدانید که طراحی داخلی خودرو نیز دقیقاً مانند کراس H30 انجام شده است.

دانگ فنگ،H30CROSS مدل 96

کابین خودرو بسترن B30 نیز چندان پیشرفته نیست اما باید گفت سازنده آن بهتر از سازنده دانگ فنگ S30 عمل کرده است. از نظر امکانات رفاهی خودرو بسترن B30 با تجهیز به کروز کنترل و آینه وسط الکتروکرومیک بهتر عمل کرده است. پیشرانه بسترن B30 با 107 اسب بخار قدرت فرق چندانی با دانگ فنگ S30 با 105 اسب بخار ندارد.

قیمت محصولات دانگ فنگ

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng