دانگ فنگ فیلم ها و کلیپ های "دانگ فنگ" ویدائو | dongfengblog
انتشار: مهر 14، 1403
بروزرسانی: 29 فروردین 1404

دانگ فنگ فیلم ها و کلیپ های "دانگ فنگ" ویدائو | dongfengblog

و با توجه به اینکه زیر مجموعه دانفنگ هست احتمالا گیربکس هم با کندی عملکرد مواجه هست ضمن اینکه با توجه با نسبت طول به عرض و فاصله محوری احتمالا هندلینگ خوبی نداره چیزی که جز مشکلات اصلی خودرو های چینی هست. داشبورد و پنل مرکزی اچ سی کراس از پلاستیک بی کیفیت و خشک ساخته شده است و امکان اینکه بعد از مدتی دچار خرابی و مشکل شود، بسیار زیاد است. برخی از مالکان این خودرو از افزایش صدای داشبورد و کابین خودرو گلایه دارند که دلیل آن استفاده از پلاستیک نامرغوب در ساخت آنها می باشد.

  • وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس هندلینگ بسیار خوبی دارد و.
  • در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایتZ4CAR، قصد داریم دانگ فنگ اچ سی کراس را مورد بررسی قرار داده و شما را با پنج مورد از «معایب H30 کراس» آشنا کنیم.
  • دانگ فنگ اچ سی کراس، که برخلاف آن چه که از نام آن برداشت می شود یک کراس اور نیست و در بهترین حالت آن را می توان چیزی بین یک هاچ بک و یک استیشن در نظر گرفت، از یک موتور بسیار معروف در ایران به نام TU5 بهره می برد.
  • گیربکس این خودرو توسط شرکت آیسین ژاپن ساخته شده است؛ شرکتی که در زمینه ساخت گیربکس های اتوماتیک و سیستم های انتقال قدرت سابقه درخشانی دارد.

اگرچه نظرات اچ سی کراس متفاوت است ولی بیشتر مالکان این خودرو با توجه به امکانات متنوع و قیمت مناسب تقریبا از انتخاب خود راضی هستند و بیشترین آنها در مورد کمبود لوازم یدکی این خودرو گلایه داشتند. دانگ فنگ اچ سی کراس امتیاز 3 ستاره از موسسه C-NCAP دارد که امتیاز بالایی نیست. این خودرو دارای 4 کیسه هوای جلو و جانبی برای راننده و سرنشین جلو است.

معایب اچ سی کراس

علاوه بر این صندلی های دانگ فنگ H30 کراس از ارگونومی ضعیفی برخوردار هستند، به طوری که نشیمنگاه صندلی های آن کمی کوتاه تر از حد معمول به نظر می رسد و این مشکل ممکن است در سفرهای طولانی برای افراد بلندقد دردسرساز باشد. H30 کابین کراس فضای جاداری در اختیار سرنشینان قرار می دهد، اما اغلب اجزای موجود در کابین این خودرو از پلاستیک خشک ساخته شده است که از کیفیت مطلوبی برخوردار نبوده و پس از یک دوره نسبتا کوتاه صداهای آزاردهنده ای را ایجاد خواهند کرد. آقا منم بدون تعصیب و جانبداری میگم.من سه سال ماشین چینی داشتم .برلیانس 230 دنده ای .ماشین بسیار خوبی بود از هر لحاظ .چه هنگام رانندگی تو شهر چه تو جاده و مسافرت.لوازمش که هر چی میخواستی بود و خیلی هم گرون نبود.تو این سه سال هم بجز لوازم مصزفی هیچ خرج دیگه نداشت .

\u200fH30 کراس

اولین سری از H30 مجله خبری ماشین دنگ فنگ های ثبت نامی در پاییز 1395 به مشتریان تحویل داده شدند. در این میان اغلب خریداران هیچ اطلاعی از مفهوم کراس اوور نداشتند، به همین دلیل بی صبرانه منتظر دریافت کراس اوور دورگه خود بودند، اما در کمال تعجب زمان تحویل خودرویشان با یک استیشن واگن یا چیزی شبیه یک هاچبک بلند قد مواجه بودند که موجی از نارضایتی ها را به همراه داشت. از تمامی این مسائل که بگذریم، دانگ فنگ H30 کراس در حالی به بازار عرضه شد که کمتر کسی از مزایا و معایب آن آگاهی داشت.

روی درب صندوق عقب یک تورفتگی مشاهده می شود که محل نصب پلاک است. در کل می توان گفت که این خودرو به لحاظ طراحی نمره قابل قبولی می گیرد. خطوط روی کاپوت و در کل خطوط روی بدنه و گلگیرهای برجسته ظاهر دانگ فنگ H30 را از آنچه هست بزرگ تر نشان می دهند. در نمای جانبی هم علاوه بر روف رک، خط برجسته ای که از چراغ عقب تا گلگیر جلو کشیده شده و در امتداد دستگیره های همرنگ بدنه، نظر را جلب می کند. در سال 2016 دانگ فنگ نسخه ای را با پیشرانه 13 لیتری کامینز با قدرت 450 اسب بخار به تولید رساند و دو سال بعد یعنی 2018 نسخه جدید KL را رونمایی کرد که به همان پیشرانه ولی با قدرت های 480، 520 و 540 اسب بخاری مجهز بودند. بعد از عرضه نسخه کراس، ایران خودرو S30 را به ایران آورده و امروز قصد داریم در سایت چرخان نقاط ضعف این خودرو را بررسی کنیم و در مقاله دیگر، نقاط مثبت آن نیز بررسی خواهد شد.

http://dr-architecture.ir