دانگ‌فنگ اچ۳۰ کراس ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | dongfengblog

کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد. شرکت سپند خودرو آریا که در سال ۱۳۸۶ و با شماره ثبت ۴۴۶۳۰۶ تاسیس شده است معتبرترین و موفق ترین شرکت در حوزه فروش خودرو در ایران می باشد.

رهبر انقلاب: شنبه ۲۲ بهمن تاریخی بود؛…

قابل ذکر است مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ گلوری جدید پس از فیس لیفت هنوز در ایران تردد نمی‌کند. در این مقاله از سپند خودرو، بزرگ‌ترین عرضه کننده و فروشنده ماشین اقساطی در ایران، دانگ فنگ گلوری 580 را از نظر طراحی داخلی، مشخصات فنی و امکانات بررسی می‌کنیم. دانگ فنگ ix5 یکی از محصولات جدید گروه DFM چین به حساب می آید و قرار است تا تحت قرارداد DFL (دانگ فنگ لیوژو) و گروه بهمن در ایران تولید شود. با توجه به قراردادهای جدید خودرویی، این کراس اوور چینی با برخی تغییرات به بازار ایران می آید و گویا قرار است تا نشان تجاری گروه بهمن به جای لوگوی دانگ فنگ بر روی آن نصب شود.

http://dr-architecture.ir

این در حالی است که خودروهای چینی دیگر در این زمینه بسیار بهتر و قویتر عمل کرده‌اند. پیشرانه ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد.

جدیدترین شاسی بلند 2 دیفرانسیل بازار ایران معرفی شد

VOYAH چیسینگ لایت در قسمت دماغه به زیبایی از ترکیب نوار ال یی دی و هالوژن استفاده کرده و لوگوی برند نیز در همین ترکیب جذاب به خوبی جانمایی شده است. امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد. به گزارش اسب بخار، این پیشرانه دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و مصرف سوخت بهینه و ترکیبی آن به ترتیب ۵٫۴ و ۷٫۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر اعلام می شود.

  • گلوری 580 برای اولین بار در سال 2016 طراحی و پس از فیس‌لیفت در سال 2016 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد و در سال 2018 در بازارهای داخلی کشور چین به فروش رفت.
  • به گزارش ساناپرس، شرکت ایران خودرو به صورت رسمی اعلام کرد برنامه واردات 4500 دستگاه خودرو در نوع سدان و از برند همکار قدیمی یعنی دانگ فنگ را در دستور کار قرار داده است و خودرو ها در کلاس …
  • برای تغییر فونت و رنگ از کلاس های nl برای عنوان، nd برای توضیحات، tm برای زمان، cn برای بخش و sn برای منبع استفاده کنید.
  • با این حال قطعا جوانان نمی‌توانند از این خودرو به عنوان یک اتومبیل مهیج و در حد هاچبک‌های اسپرت بهره ببرند و باید به رانندگی آرام و متعادل با آن عادت کنند.
  • در نمای بغل به صورت کاملاً منطقی و متعادل از یک خط شانه‌ای به‌علاوه حجم پردازی‌های منطقی دیگر استفاده شده که در خوش‌تراش‌تر به نظر رسیدن پروفیل جانبی این شاسی بلند چینی تاثیر مطلوبی از خود بر جای گذاشته‌اند.
به تازگی تصاویر بدون استتار شاسی بلند واریور M20 منتشر شده است که با تصویر تبلیغاتی منتشرشده در مه ۲۰۲۲ همخوانی دارد. در بخش جلویی شاهد یک سپر بزرگ با وینچ، جلوپنجره بزرگ با لوگوی واریور، چراغ‌های روز باریک و چراغ‌های جلوی بزرگ هستیم. در نمای پشتی می‌توان چراغ‌های عقب عمودی و زاپاس روی درب عقب را مشاهده کرد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng