خرید پی ال سی زیمنس

برخی از PLC ها را می توان با صفحات و ماژول های کاربردی (جهت تناسب با انواع مختلف کاربردهای صنعتی) تولید کرد. ظرفیت حافظه PLC مدل S سی پی یو زیمنس 1215C 125 کیلوبایت می باشد. دارای 24 ورودی/خروجی یکپارچه شامل 14 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 10 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 10 خروجی رله. زیمنس S7 PLC مدل S7 1200, CPU 1215C همچنین دارای دو ورودی آنالوگ 10 بیتی در محدوده 0 تا 10 ولت و دو خروجی آنالوگ 10 بیتی یکپارچه با برد 0-20 میلی آمپر می باشد.

ماژول‌های مختلف این كنترل‌گر صنعتی مدولار به صورت جدا از هم و با توجه به نیاز پروژه انتخاب شده و به صورت یک قطعه صنعتی واحد و یکپارچه به هم متصل مي‌شوند. از بهترین ویژگی‌های این نوع پی ال سی زیمنس، پشتیبانی از تجهیزات سخت‌افزاری مختلف است. می‌توان با توجه به قابلیت‌ پردازنده plc، ماژول‌های ورودی و خروجی را تا سقف 2000 عدد زياد كرد. این ماژول جریان و ولتاژ دقیق واحد پردازش‌گر مرکزی و سایر ماژول‌های ورودی و خروجی را فراهم کرده و همچنین امنیت کلیه قطعات تشکیل‌دهنده پی ال سی را در مقابل سایر اجزای شبکه الکترونیکی فراهم می‌کند. از ولتاژ‌های 5 ولت DC، 24 ولت DC، 110 یا 220 ولت AC در منبع تغذیه پی ال سی زیمنس استفاده می‌شود. پیش از آن که به بیان انواع plc زیمنس بپردازیم، بهتر است که توضیح مختصری در مورد این محصول بدهیم.

از طرفی تنوع محصولات این کمپانی بالاست و این خود به انتخاب بهینه کاربران در پروژه های مختلف کمک بزرگی میکند. های دریافت شده را پردازش می‌کند و سیگنال‌های فرمان را به واسطه واحد خروجی طبق برنامه‌های از قبل تعیین شده ارسال می‌کند. در پایان نیز تجهیزات وصل شده به بخش خروجی از طریق سیگنال‌های فرمان کنترل خواهند شد.

مشخصات Siemens S7 1500

و شرایطی که در آن سایز بسته ها متغیر است میباشد زیرا دستگاه تمام اتوماتیک و مجهز به پی ال سی سری S7 زیمنس و مانیتور تاچ زیمنس میباشد. دقت بالای پی ال سی در انجام کارها آن را به یک ابزار کاربردی تبدیل کرده است. با استفاده از پی ال سی امکان خواندن انواع ورودی‌ها از جمله دیجیتال، فرکانس بالا و غیره فراهم می‌شود. شرکت آسام تامین کننده تجهیزات صنعتی زیمنس با بهترین قیمت آماده ی همکاری و ارائه ی محصولات شرکت زیمنس به کارخانه های صنعتی و خطوط تولید و … در PLC زيمنس دو نوع ورودی دیجیتال و آنالوگ وجود دارد .برای دریافت خروجی‌های متفاوت، با برنامه نویسی‌های متفاوت باید ورودی‌های مختلفی را وارد دستگاه کرد. قابلیت کارکرد در دمای 20- الی 60 درجه سانتی گراد و قابلیت کارکرد در ارتفاع از سطح دریا الی 2000 متر را نام برد.

PLC زیمنس CPU 1515-2 PN

دارای 10 ورودی/خروجی یکپارچه شامل 6 ورودی دیجیتال 24 ولت DC و 4 خروجی دیجیتال 24 ولت DC یا 4 خروجی رله نیز می باشد. یک دستگاه PLC زیمنس در تابستان ۱۴۰۱ که ۶ ورودی و ۴ خروجی آنالوگ داشته، تقریباً قیمتی برابر با ۴ میلیون تومان داشته است؛ و plc که ۴ ورودی و ۱۰ خروجی دیجیتال داشته، قیمتی برابر با ۳۰ میلیون دارد. در صورتی که شما plc زیمنس را از نمایندگی خریداری کنید گارانتی محصول را دریافت خواهید کرد و همچنین قیمت استاندارد برای خرید قیمت plc زیمنس s7 300 پرداخت خواهید نمود.

خرید پی ال سی زیمنس

آخرین نسخه‌ای که از سری LOGO منتشر شده Siemens LOGO 8 نام دارد. این سری یک مینی PLC عالی برای پروژه‌های کوچکتر و شروع یادگیری برنامه‌نویسی PLC می‌باشد. از مهمترین ویژگیهای این سری میتوان به سازگاری تنظیمات شبکه مختص مشتری، طول عمر کاری بالا، امکان تخصیص رمز برای عملیات نمایشگر از طریق برنامه TIA Portal و امکان جداسازی نمایشگر از برق در حین کار اشاره کرد. قیمت PLC S7 200 زیمنس از سری S7-300 پایینتر بوده و البته دارای کاربردهای وسیعی است. شرکت زیمنس یکی از تولید کنندگان موفق PLC می باشد که با تکیه بر دانش فنی روز اروپا محصولات با کیفیت و همگام با بالاترین استانداردهای تضمین کیفیت در اروپا را تولید می نماید.

  • در مورد سخت افزار plc باید بیان کنیم که از ماژول برنامه نویسی و منبع تغذیه تشکیل شده است و شامل واحد منبع تغذیه و واحد پردازش مرکزی و تایمرها و شمارنده ها و ترمینال خروجی و ترمینال های ورودی و مدول رابط و مدول منبع تغذیه و غیره می باشد.
  • ما در این مجموعه با عرضه محصولات متنوع و با قیمت‌های مختلف، کاتالوگ کاملی از محصولات را در اختیار مشتریان قرار داده‌ایم.
  • پی ال سی های شرکت زیمنس در انواع مختلف و با قابلیت های گسترده ارتباطی قادر هستند؛ کیفیت مطلوب مورد نظر را فراهم آورند.
  • تحلیل و بررسی کوتاه PLC زیمنس CPU 1212C AC/DC/RELAY CPU1212C این مدل از یکی دیگر از CPU های زیمنس S می باشد که دارای 8 ورودی و 6 خروجی دیجیتال و دو ورودی آنالوگ می باشد.

36 تابع مختلف را می‌توان تنها با فشار دادن یک دکمه بر روی این سیستم فراخوانی قیمت پی ال سی کرد. تغییر عملکردها و تابع‌ها به‌راحتی و تنها با فشار دادن یک دکمه قابل انجام است و نیازی به سیم‌‌کشی‌های مجدد و زمان‌گیر نیست. اندازه کوچک این سری با طراحی یکپارچه نیاز به قطعات اضافی فراوان را از میان برداشته و قیمت این سیستم‌ها را بسیار کاهش داده ‌است. با در نظر گرفتن قابلیت‌های این مدل، خرید لوگو زیمنس می‌تواند گزینه مناسبی برای کنترل فرایندهای با پیچیدگی سطح متوسط و کم مانند خدمات ساختمان، تاسیسات برقی، درب‌ها، سیستم‌های تهویه، کمپرسورها، سکوهای بالابر و کنترل گلخانه‌ها باشد.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng