خرید و قیمت چادر خودرو دانگ فنگ h30 cross برند چهارفصل ترب | dongfengblog

در میانه سال ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود.

http://dr-architecture.irاگر در هنگامی که ماشین h30کراس خاموش است شیشه بالابرها ضعیف عمل کنند و یا چراغها کم نور شود باتری h30کراس خراب شده و باید باتری ماشین را تعویض کنید. قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد. البته می‌توانید با مطالعه مقاله بیمه شخص ثالث خودروهای چینی نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.

  • لرزش موتور ماشین هنگام حرکت اولیه سلام به همه وقتی ماشین روشن میکنم و میزنم دنده یکو میخوام راه بیوفتم داخل موتور ماشین یه لرزش زیاد…
  • دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد.
  • یکی از روش های بازاریابی چینی ها امکانات متنوعی است که در اختیار مشتریان قرار می دهند.
  • یعنی به غیر از مشتریان دائمی خود که از این فروشگاه خرید کرده اند، مشتریانی که فقط درصدد گارانتی باتری خود می باشند نیز برعهده دارد.
  • پس از توافقات هسته‌ای و در سال 94، یک قرارداد همکاری بین شرکت دانگ فنگ و ایران خودرو برای مونتاژ خودروهای این شرکت، بسته شد.

اگر چه طراحی کابین اچ سی کراس زیبا، مدرن و بروز است، ولی به طور کلی بخواهیم بگوییم، کیفیت ساخت و همچنین مواد اولیه به کار رفته در کابین این خودرو، اصلاً خوب نیست. فضای کابین اگر چه بزرگ و جادار است، ولی صندلی‌های آن به هیچ وجه راحت نیستند و نشستن طولانی مدت روی آن‌ها، سرنشین را خسته می‌کند. البته در این رده قیمتی، شاید خیلی نتوان به این مورد خیلی خرده گرفت، ولی به طور کلی این موضوع ایرادی است که خریدار احتمالی آن، قبل از خرید باید از آن آگاه باشد. دانگ فنگ H30 کراس؛ یکی از محصولات این خودروسازی چینی است که اولین بار در سال 2010 رونمایی شد. پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد.

قابل توجه است که دیگر رقبای این خودرو هم چیزی بیشتر از اچ سی کراس ندارند و حتی از امکانات پایین تری هم برخوردار هستند. اچ سی کراس از این قاعده مستثنی نیست و کابینی راحت تر و شکیل تر نسبت به ساندرو استپ وی دارد که رقیب اصلی این خودرو است. اما در محصولات چینی و به ویژه اچ سی کراس هیچ نشانی از این اصول اولیه مشاهد نمی شود. فروشگاه اینترنتی باتری ماشین نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش باتری های سپاهان باتری، صبا باطری و باتری های ایاس EAS برنا باطری می باشد.

دانگ فنگ H30 کراس

مجله خبری ماشین دنگ فنگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده . H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب… از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . لازم به ذکر است که فروش اقساطی خودرو‌های چینی در ایران این امکان را به وجود آورده که بتوان از جدیدترین خودرو‌های کراس اوور نیز استفاده کرد.

انتخاب

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng