خرید و فروش و قیمت دانگ فنگ امروز | dongfengblog

در این مقاله دیگنیتی جدید خودروسازی بهمن یعنی دانگ فنگ ix5 را زیر ذره‌بین بردیم. کراس اوور ix5 با طراحی جذاب و اسپرت آمده است تا عرصه رقابت را برای خودرو‌های کراس اوور در ایران را حساس‌تر کند. بهتر است بدانید که خرید دانگ فنگ ix5 را می‌توانید به صورت اقساطی انجام دهید.

دانگ فنگ H30 Cross دنده ای

در نمای روبروی خودرو، یک جلو پنجره نسبتا باریک بدون هیچ گونه ظرافت و خلاقیتی طراحی شده است. فرم کشیده چراغ‌های اصلی خودرو، در کنار این جلو پنجره، سپر نه چندان پهن مشکی رنگ و خروجی هوای مشبک، تصویری کمی خشن به خودرو داده است. کاپوت کشیده، این خودرو را بزرگتر از یک هاچبک کراس نشان می‌دهد. در نمای جانبی نیز هیچ طراحی خاص و یا خطوط شکل دهنده به بدنه نمی‌بینیم. از نمای جانبی ارتفاع بلند خودرو بیشتر دیده می‌شود که البته دلیل کراس نامیدن خودرو هم همین شکل طراحی آن است.

خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. کارنامه دقیقا اینجاست تا حلقه مفقود شده بین دو طرف معامله باشد. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. می توان گفت که H30 Cross در زمان ورود به بازار ایران با امکانت بالاتری نسبت به رقبایش در ایران و قیمت مناسب تر آن نسبت به خودرو های کراس دیگر مانند ساندرو Step way توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرد. دانگ فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد.

اچ سی Hc کراس 97 کم کار کرد

غربیلک فرمان خوش‌فرم و خوش‌دست ساخته شده و حس مطلوبی از به دست گرفتن آن در ذهن راننده پدید می‌آید؛ با این حال طرح پنل کیلومتر شمار آنالوگ پشت فرمان کاملا سنتی و کلاسیک جلوه کرده و به هیچ وجه حس و حال اسپرت را در بیننده به وجود نخواهد آورد. متریال کابین هم با آنکه چندان باکیفیت نیست، اما از سطح کیفی مشابه خودروهای هم‌رده برخوردار شده است. دانگ فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو)توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

  • همچنین لازم است بدانید که خدمات پس از فروش این اتومبیل نیز در سراسر کشورمان وجود داشته و خریداران می‌توانند بدون داشتن هرگونه نگرانی از بابت خدمات پس از فروش، این اتومبیل را هم‌اکنون تهیه و خریداری کنند.
  • استفاده از کاورهای پلاستیکی مشکی روی گلگیرها و قسمت زیرین درب‌ها که تلاش شده ظاهر این خودرو را به مدل‌های کراس اور شبیه کند، برعکس روی طراحی خودرو تأثیر منفی گذاشته است.
  • در بازار ایران رقابت در حوزه کراس اوور‌ها بیشتر و حساس‌تر می‌شود و با ورود کراس اوور‌های جدید چینی انتخاب سخت‌تر خواهد شد.
  • به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد.
  • پنل پشت فرمان دارای طراحی ساده و قدیمی می‌باشد و اصلاً حس اسپرت بودن نمی‌دهد.

یکی از جالب‌ترین موضوعاتی که در مجله خبری ماشین دنگ فنگ این اتومبیل مورد توجه قرار می‌گیرد، وجود تعداد زیادی فلاپ است که بر روی قسمت‌های پایینی هر در و روی گلگیرها نصب شده و زیبایی بسیار خاصی را به دنبال دارد. طراحی قسمت جلویی دانگ فنگ H30 کراس کشیده بوده و با چراغ‌های حجیم خودنمایی می‌کند که این امر توانسته تأثیر مثبتی را در جلب توجه خریداران داشته باشد. ظاهرا ما مردم هم خیلی راحت و با این ترفند شرکت‌ها نسبت به خرید این خودروها اغوا می‌شویم. دانگ فنگ اچ سی کراس امتیاز 3 ستاره از موسسه C-NCAP دارد که امتیاز بالایی نیست.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng