خرید و فروش و قیمت دانگ فنگ امروز | dongfengblog

اما نمی‌توان تامین امنیت سرنشینان خودرو را جز اولیت‌های طراحان این خودرو دانست. همچنین موسسه استاندارد کشور چین، خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس لایق دریافت تنها سه ستاره ایمنی دانسته است. شاید اگر طراحان این خودرو از اثری از سیستم کشش و پایداری و ترمزهای دیگر که در دیگر خودروهای ساخت چین به خوبی عمل می‌کنند، استفاده می‌کردند ایمنی این خودرو بدین شکل نگران کننده نبود. H30 کراس از جمله خودروهای برند محبوب دانگ فنگ می باشد که در سال 2010 در دسته محصولات این کمپانی قرار گرفت و بعد از 3 سال یعنی در سال 2013 نسخه فیس لیفت آن با نمایی بسیار جذاب تر رونمایی شد. شرکت دانگ فنگ فعالیت خود در کشور را از زمانی آغاز کرد که تحریم های بین المللی به کشور تحمیل شدند و شرکت های بزرگی مانند سایپا دیزل از ایران رفتند.

چالش‌های قیمت محصولات دانگ فنگ

دانگ فنگ اولین خودروی برقی خود را در نمایشگاه خودروی پکن در سال 2010 به نمایش گذاشت. دانگ فنگ در همان سال 2.72 میلیون دستگاه را به فروش رساند که این امر باعث شد به عنوان دومین خودروساز چینی شناخته شود. سیستم صوتی آن دارای 6 اسپیکر است که قابلیت اتصال با بلوتوث، استفاده از CD و DVD، USB، SD Card و MP3/MP4 را دارد. دانگ فنگ همچنین شرکت جوینت ونچری با گروه PSA نیز دارد که به تولید خودروهای پژو، دی اس و کامیون های سبک می‌پردازد.

دانگ فنگ در ایران

همچنین در تمامی زمینه ها صمیمانه پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم. کابین دیگنیتی پرستیژ جادار و بزرگ است و برای 5 نفر سرنشین بالغ، فضایی کاملاً راحت را مهیّا می‌کند. نورپردازی داخلی، وجود کیلومتر شمار پشت فرمان دی کات جذابیت بیشتری به کابین پرستیژ داده است. خودروهای موردنظرتان را تا حداکثر سه مورد برای مقایسه انتخاب بفرمایید.

  • شما به عنوان مالک یکی از خودروهای dongfeng می‌توانید از فروشگاه لوازم یدکی خودرو ماشین نو تمام محصولات این برند چینی را در برند های اورجینال و وارداتی درجه یک به همراه ضمانت اصالت کالا دریافت کنید.
  • تا زمان تحویل خودرو هیچ هزینه‌ای دریافت نخواهد شد تا اطمینان کامل از خرید خود داشته باشید.
  • الزامی برای خرید بیمه بدنه وجود ندارد ولی در صورت تمایل می توانید از تخفیف ۷۰ درصدی بیمه بدنه با معرفی‌نامه سپندخودرو استفاده نمایید.
  • البته طراحان این خودرو سعی کرده‌اند تا با استفاده از یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN که دارای هماهنگی مناسبی با پیشرانه است، کمی از اشتباه خود را جبران کنند.
  • با ورود به صفحه قیمت دانگ فنگ و کلیک روی مدل خودرو موردنظر، می‌توانید نمودار نوسانات قیمت‎ بازار آن را مشاهده کنید.

شتاب مجله خبری ماشین دنگ فنگ تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ موتور خودروساز چینی است که جزء بزرگ‌ترین کمپانی‌های چینی است که در کنار خودروسازان معروف دیگر از جمله siak motor،changan automobile و faw group motor برتری بالایی از نظر تولید دارد. H30 Cross و s30 دو مدل معروف این برند چینی هستند که در ایران به واسطه فروش اقساطی دانگ فنگ محبوبیت بالایی را بدست آورده و توانسته‌اند آمار فروش بالایی را تجربه کنند.

http://dr-architecture.irجالب است بدانید که موتور این خودرو از انواع TU5 است (همان مدلی که ایران خودرو به آن علاقه زیادی دارد). همراه مکانیک در تمام این سال‌ها، برای محقق کردن شعار خود، تلاش کرده است تا در تمام مراحل خرید و فروش خودرو، ازجمله کارشناسی خودرو و کمک‌ به محاسبه قیمت روز خودرو کارکرده، در کنار شما باشد. با نصب اپلیکیشن همراه مکانیک، یک دستیار متخصص خودرویی داشته باشید و از خدمات متنوع این شرکت بهره‌مند شوید.

سیتروئن زانتیا محبوب ترین خودرو دهه هشتاد در ایران

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng