برنامه فیزیکی طراحی مجتمع تجاری | memarinavaz

همچنین دارای یک سیستم پنل خورشیدی روی پشت بام ، همراه با نور طبیعی و تهویه از طریق نورگیرهای بزرگ است. برای حذف مواد سمی از ساختمان ، همه عناصر PVC با جایگزین های دیگر مانند چوب سخت جایگزین می شوند. یک ورودی بزرگ
ورودی ساختمان یک ویژگی مهم است که یک عنصر انتقالی بین عملکردهای داخلی و خارجی را فراهم می کند.

این می تواند بخشی از دکوراسیون داخلی ، ورودی ساختمان یا یک فعالیت فوق العاده برای اوقات فراغت باشد. تعداد کمی از مراکز خرید دارای ویژگی های عجیب و غریب هستند که تعداد افراد را با اختلاف زیادی افزایش داده است. این برنامه ریزی ساده با اتصالات بصری و فضایی دارد ، اما نکته برجسته اصلی درمان فوق العاده است. نمای شیشه ای دو پوسته شامل یک پوسته بیرونی و یک پوسته داخلی است که هر دو دارای طرح خطی از گودال های عمودی هستند.

عنوان: طرح توجیهی احداث مجتمع تجاری

این سیستم در هماهنگی با مسیرهای پر نور و طراحی اکوستیکی کامل می شود. معمولاً منبع موسیقی را صاحب مرکز خرید اجاره می دهد و ممکن است یک بخش با ضبط صوت، بلندگو، ایستگاه رادیویی ویژه، با سیستم پخش تلفنی سیم کشی شده و یا سیستم پخش زیر زمین خصوصی باشد. همه این سیستم ها دارای کلید خاموش و روشن هستند و اغلب یک زمان تکرار در مسیر جریان قرار می دهند که برنامه را قطع کرده و آگهی خاص را اعلام می کند.

طرح توجیهی تکمیل و ساخت ساختمان مسکونی(برج باغ)

برنامه فیزیکی طراحی مجتمع تجاری | memarinavaz با نتیجه به این خصوصیت باید جنبه های اساسی اندام سنجی را مد نظر قرار داد. ارتفاع نشیمنگاه هنگام فشردگی باید تامین کننده ی ارتفاع پشت زانوها تا زمین باشد. بهای محل چیدن سرویس غذاخوری با توجه به نوع چیدن آن و میزان دسترسی شخص محاسبه می شود. هنگام صرف غذا، آشفتگی و بی نظمی محسوس روی میز به چشم می خورد که دارای حداقل پهنایی برابر با ۶۱-۳۵.۶ سانتی متر است.

در ادامه نیز به بررسی برنامه فیزیکی و ضوابط زراحی مجتمع های تجاری خواهیم پاورپوینت جدول برنامه فیزیکی مجتمع تجاری پرداخت. علاوه بر این، در این وب سایت به نمونه موردی مجتمع تجاری نیز پرداخته ایم. یکی از بزرگترین مراکز خرید کانادا ، این مرکز خرید دارای چندین جاذبه به غیر از 800 فروشگاه و 100 فروشگاه غذاخوری است. ویژگی اصلی پارک آبی جهان است ، با بزرگترین استخر سرپوشیده داخلی جهان. در کنار آن Galaxyland-شهربازی سرپوشیده ، قصر یخ-یک پیست یخی به اندازه مقررات NHL ، یک کپی در مقیاس بزرگ سانتا ماریا ، یکی از کشتی های کریستوفر کلمب در سال 1942 ، و بسیاری عناصر جذاب دیگر. غافلگیری
باید یک عنصر غافلگیری وجود داشته باشد که برای مرکز خرید به یک هویت تبدیل شود.

  • اصولاً فن کویل برای فضاهای کوچک که نیاز به کنترل مستقل دما دارد ولی دقت زیاد در کنترل رطوبت و تصفیه هوای برگشتی مورد توجه نیست، کاربرد دارد.
  • اطلاعات و نگهبانی، اتاق تعمیرات، اتاق نظافت، اتاق استراحت کارکنان و خدمه از سایر بخش های یک مجتمع تجاری می‎باشد که هر یک باید به نحو صحیح و اصولی طراحی گردد.
  • به یاد داشته باشید که شما هم می توانید فایل ها و پروژه های آماده ی خود را در دانلودمعمار به فروش برسانید و از آن کسب در آمد نمایید .
  • فاصله ی نرد تا دیوار یا اولین مانع باید با ضخامت دست افراد درشت اندام و میزان قطر داخلی دست افراد ریز اندام در حالت بسته یا نیمه بسته هماهنگی داشته باشد.
  • روی همین اصل برای پاگرد طول 7/106 سنتی متری برای سکو، حداقل اندازه ی 61 سانتی متر از مقابل قفل پیشنهاد می کند.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng