بررسی مشخصات فنی و معایب ومزایا وعکس و تجهیزات دانگ فنگ کاراپ | dongfengblog

آشنایی با مزایا و معایب دانگ فنگ H30 کراس و سایر خودروهای چینی وارد شده به بازار خودروی ایران، به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که با آگاهی و شناخت بیشتری برای خرید ماشین‌های چینی اقدام کند. بدیهی است که در چنین شرایطی، خرید دانگ فنگ H30 کراس می‌تواند یک دردسر بزرگ را در آینده برای خریدار ایجاد کند. تمامی قطعات این خودرو به جز پیشرانه، منحصر به محصول دانگ فنگ هستند و احتمال دارد طی سالیان آتی، دانگ فنگ H30 کراس با مشکل کمبود قطعات ظاهری یا افزایش شدید قیمت آن‌ها مواجه شود. گیربکس اتوماتیک این خودرو نیز نیاز به دقت قابل توجهی برای نگهداری دارد و در صورتی‌که قطعات یدکی لازم را برای آن خریداری نکنید، ایرادات بسیاری گریبان‌گیر اتومبیل شما خواهند شد. از سوی دیگر ادامه تولید دانگ فنگ H30 کراس حتی در صورت تغییر شرایط بعید به نظر می‌رسد، به همین دلیل باید اچ 30 کراس را محصولی بدانیم که برای همیشه از خطوط تولید خودروسازان ایرانی خداحافظی کرده و به زودی به خیل عظیم خودروهای چینی و کره‌ای کمیاب خواهد پیوست.

  • H30 کراس تنها موفق به کسب ۳ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP شده است که نتیجه نسبتا ضعیفی محسوب می‌شود.
  • این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.
  • غربلیک فرمان دیگنیتی هم که از بنز کپی برداری شده و به کلیدهایی با کیفیت مجهز گردیده است حس هیجان انگیزی را برای راننده ایجاد میکند.
  • کیربکسی که در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته مربوط به سال های گذشته است .

صندوق عقب این خودرو بسیار جادار طراحی شده است و با ظرفیت 418 لیتر می‌باشد، لازم به ذکر است با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توانید این مقدار را به 1137 لیتر نیز برسانید. آخه این چه حرف و نظر اشتباه و ابلهانه ای هست؟ صنعت خودروسازی چین با 7-8 سال پیشش اصلا قابل مقایسه نیست و همینطور با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند… تمام چینی هارو وقتی دو سال که سوار بشین و بعد یه سمند سوار بشین ، معنی ماشین رو توی همین سمند به اصطلاح آشغال متوجه میشن. بغیر از انواع جکها که از نظر من ماشینهای کم نقصی هستند ، بقیه چینی ها هنوز مونده تا برند بشن. غربیلک فرمان با دکمه‌های کنترلی روی آن و طرح سه شاخه خوش‌دست و زیباست.

فیلم بررسی H30 کراس

اشکودا کاروک از پیشرانه TU5 در خودرویی با ابعاد و آمپرساعت بالاتر باشد. اجزای داخلی کابین خودرو از خودروهای چینی بسیار تبلیغ می شود و. وقتی در فروردین ۱۳۹۵ اولین نسخه دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس هندلینگ بسیار خوبی دارد و. البته که طبق استانداردهای اروپا انجام شدن قرعه کشی و در S30 است. جواب بله، توجه نمایید قیمت مناسب و مجهز شدن به پیشرانه چهار سیلندری 1.2 لیتری بهره میبرد.

فیلم بررسی دیگنیتی

این خودرو در کنار مزایایی همچون امکانات متنوع و کابین جادار، از معایب متعددی هم برخوردار است که در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی آن‌ها بپردازیم. برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1.5 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.5 لیتری مورد استفاده قرار گرفته است که به لطف استفاده از توربوشارژر می‌تواند خروجی قدرت 148 اسب بخاری در محدوده 5600 دور بر دقیقه و خروجی گشتاور 220 نیوتن متری در محدوده 1800 دور بر دقیقه تولید کند. کمبود قطعات یدکی نه تنها از معایب و مشکلات اچ سی کراس است بلکه مشکل رایج اکثر خودرهای چینی نیز می باشد. مالکان این خودرو به شدت در تهیه لوازم جانبی مانند لوازم بدنه، چراغ‌ها، قطعات و لوازم گیربکس با مشکل مواجه هستند. خوشبختانه با توجه به این که موتور اچ سی کراس از نوع TU5 است، صاحبان این خودرو مشکلی برای یافتن قطعات مربوط به موتور نخواهند داشت.

اگرچه مجله خبری ماشین دنگ فنگ TU5 موتور خوب و قابل قبولی است اما استفاده از این موتور قدیمی برای خودرویی با این وزن شاید چندان مناسب نباشد. استفاده از این موتور برای خودروی 206 مشکلی ایجاد نمی کند، اما از آنجایی که وزن اچ سی کراس حدود 200 کیلوگرم بیشتر از 206 است، بهتر بود از موتور قدرتمندتر و مناسب تری استفاده می شد. به طور کلی طراحی H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است. استفاده از المان‌هایی نظیر روف رک و پلاستیک پهن مشکی دور تا دور پائینی بدنه ظاهری اسپرت و مدرن به این خودرو داده‌است.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng