باطری ماشین دانگ فنگ H30 کراس فروشگاه اینترنتی باتری مارکت | dongfengblog

مجله خبری ماشین دنگ فنگ ۱.۶ لیتری این خودرو توانی برابر با ۱۰۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۴۲ نیوتن متر دارد. طبعا چنین قدرتی شاید برای هاچبک سبک و کوچکی مانند پژو ۲۰۶ مناسب باشد اما برای خودرویی با ابعاد و وزن اچ ۳۰ کراس، مناسب نیست. اما در کنار این نقطه ضعف، یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک ساخت شرکت ژاپنی AISIN قرار دارد که هماهنگی خوبش با پیشرانه، کمی از ضعف فنی می‌کاهد. شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد.

  • » امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس با توجه به قیمت اعلام شده از سوی ایران خودرو برای این خودروی چینی،و در مقایسه با خودروهای وطنی که در همین بازه قیمتی قرار دارند، دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس، خودروی پر آپشنی محسوب می‌شود.
  • برخی از مالکان این خودرو گزارش داده‌اند که به علت نبود برخی قطعات، چند هفته‌ای خودروی آن‌ها در نمایندگی مانده است.
  • بیش از 15سال تجربه موفق در زمینه فروش نقدی و اقساطی خودرو در سراسر کشور از افتخارات سپند خودرو می باشد.
  • خودروها در دو نوبت دی و بهمن ماه به مشتریان عرضه خواهد شد.
فضای داخلی این خودرو ساده طراحی شده و اندکی از پژو ۲۰۶ صندوقدار بزرگتر است. این ماشین موفق به اخذ استاندارد آلایندگی یورو ۴ شده است. این خودرو که محصول مشترک چین-فرانسه و ایرانخودرو می باشد، به دلیل قیمت پایین آن، محبوب برخی خانواده های ایرانی شده است. شرکت خودروسازی دانگ فنگ که شریک تجاری شرکت خودروسازی پژو فرانسه می باشد، با همکاری شرکت ایرانخودرو اقدام به تولید این خودرو نمودند.

دانگ فنگ مدل97 تصادفی

کامیون‌های T300 و T375 اولین کامیون‌های دانگ فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. + دانگ فانگ H30 کراس از لحاظ موتوری در چه شرایطی است؟ این ماشین دارای موتوری با حجم 1.5 لیتر و 4 سیلندر است که توانایی تولید 105 اسب بخار قدرت را دارد. + معایب دانگ فانگ اچی سی کراس چیست؟ فرمان پذیری نامطلوب، رینگ‌های بی‌کیفیت، مصرف سوخت بالا، کیفیت پایین ساخت کابین و مشکلات جعبه دنده. + مهم‌ترین مزیت‌های دانگ فانگ H30 کراس چیست؟ موتور TU5، تعلق نرم، فضای جادار کابین، امکانات کامل استپ وی، هماهنگی کامل بین پیشرانه و دنده از مهم‌ترین مزیت‌های این ماشین است. البته باید توجه کرد متاسفانه فرهنگ خریداران ایران به طوری شکل داده شده است که در هنگام خرید خودرو بسیاری به ایمنی خودرو توجه نمی کنند و شاید ایمنی خودرو در آخرین مرتبه نیازهای مردم ایران از خودرو قرار داشته باشد.

http://dr-architecture.ir

پیشرانه تیو5 معادل ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را به ترتیب در 5750 و 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند که توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود. شتاب صفر تا صد دانگ فنگ H30 کراس چندان هیجان برانگیز نبوده و معادل ۱۲.۵ تا ۱۳ ثانیه برآورد می‌شود؛ حداکثر سرعت این خودرو نیز بالغ بر ۱۸۳ کیلومتر بر ساعت خواهد بود. همچنین میزان مصرف سوخت ماشین دانگ فنگ در سیکل ترکیبی معادل ۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است که رقم معقول و قابل قبولی برای یک خودرو 1۲۳۰ کیلوگرمی به حساب می‌آید. قیمت دانگ فنگ برای طرفداران خودروهای آن، فاکتور مهمی برای انتخاب مدل‌های مختلف این شرکت است. قیمت محصولات دانگ فنگ موجود در بازار ایران، مانند بسیاری از محصولات خودروسازی دیگر، همواره در افت‌وخیز است. در این بازار پرتلاطم، افرادی که تمایل به استفاده از خودروهای دانگ فنگ را دارند، باید در لحظه از قیمت دانگ فنگ باخبر باشند؛ چراکه ممکن است از زمان تصمیم‌گیری تا انجام معامله، این بازه قیمتی تغییر کند.

فروش اقساطی هاوال H8

دانگ فنگ موتور – DongFeng – خودروسازی چینی است که در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. قسمت پشتی دانگ فنگ H30 طراحی ساده‌ای دارد و تنها چیزی که نظر را جلب می‌کند، چراغ‌های بزرگ و عجیب این خودرو است. این چراغ‌ها در قسمت پایینی پهن و بزرگ هستند و در ادامه در دو طرف شیشه عقب و سقف به شکل یک نوار باریک امتداد یافته‌اند. روی درب صندوق عقب یک تورفتگی مشاهده می‌شود که محل نصب پلاک است.

برای ماشین h30کراس (دانگ فنگ) باتری کره ای بهتر است یا باتری ایرانی؟

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng