باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross فروش باطری های کره ای با ضمانت | dongfengblog

اگر در هنگامی که ماشین h30کراس خاموش است شیشه بالابرها ضعیف عمل کنند و یا چراغها کم نور شود باتری h30کراس خراب شده و باید باتری ماشین را تعویض کنید. قسمت کامیون سازی دانگ فنگ DFCV نام دارد که ۴۵٪ سهام آن در اختیار شرکت ولوو تراکس می‌باشد. البته می‌توانید با مطالعه مقاله بیمه شخص ثالث خودروهای چینی نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.

مشخصات[ویرایش]

به طور کلی نمی‌توان در این رنج قیمتی ارزش خرید پایینی را برای دانگ فنگ اچ سی کراس در نظر گرفت، اما مواردی که در این مطلب عنوان کردیم، ممکن است برای برخی اهمیت زیادی داشته باشد و آن‌ها را از خرید H30 کراس بازدارد. از این رو اگر موارد مطرح شده در این مقاله جزو معیارهای مهم شما در خرید یک خودرو به حساب می‌آید، مجله خودرویی زوم فور کار خرید دانگ فنگ اچ سی کراس انتخاب مناسبی برایتان نمی‌داند. در پایان از شما می‌خواهیم که اگر مالک H30 کراس هستید یا تجربه سواری با آن را داشته‌اید، نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان Z4CAR در بخش کامنت‌ها مطرح کنید؛ منتظر نظرات و تجارب شما عزیزان در مورد این خودرو هستیم.

  • در روزهای اخیر بسیاری از افراد در شهرهای مختلف کشورمان به دنبال خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس هستند تا از این طریق بتوانند یکی از بهترین اتومبیل‌های مونتاژ شده توسط شرکت ایران خودرو را در اختیار داشته باشند.
  • اگر در هنگامی که ماشین h30کراس خاموش است شیشه بالابرها ضعیف عمل کنند و یا چراغها کم نور شود باتری h30کراس خراب شده و باید باتری ماشین را تعویض کنید.
  • در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص بهترین زمان خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس و همچنین آخرین شرایط خرید این اتومبیل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم.
  • دانگ فنگ ix5 جدید 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ یعنی ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد.
  • پس از عقد قرارداد همکاری بین ایران خودرو و دانگ فنگ در زمستان سال 94 مونتاژ این خودرو در کشور آغاز شد.

با وجود خرید اقساطی خودرو راحت‌تر می‌توانید خودروی ایده‌آل خود را خریداری کنید. دانگ فنگ ix5 جدید 4 سیلندر و 16 سوپاپ و حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ یعنی ۴۰۰۰ دور در دقیقه دارد. Ix5 از دنده اتومات CVT برای انتقال قدرت به چرخ‌ها استفاده می‌کند و از استاندارد آلایندگی یورو 5 را نیز بهره می‌برد. خوشبختانه در ایران امکان خرید ماشین قسطی سبب شده که بتوان جدیدترین و بهینه‌ترین خودرو‌ها را با هر قیمتی تهیه کرد. H30 کراس که برخلاف نامش کراس اوور نیست، طراحی قابل قبول و امکانات و آپشن‌های مناسبی دارد. این خودرو که حاصل همکاری دانگ فنگ و پژو سیتروئن فرانسه است؛ بر روی پلتفرم پژو 308 ساخته شده‌است.

برای ماشین h30کراس (دانگ فنگ) باتری کره ای بهتر است یا باتری ایرانی؟

در میانه مجله خبری ماشین دنگ فنگ ۱۳۹۴ ایران خودرو خبر از وارد کردن خودرویی خاص و متفاوت را به بازار خودرو داد. کراس اووری چینی که قرار بود در رقابت با سایر خودروهای چینی و وطنی عرضه شود. تبلیغات گسترده و عکس‌های زیبایی که از این کراس اوور پخش شد، سبب استقبال مردم برای پیش ثبت نام این خودرو بود.

دانگ فنگ H30 کراس -محصول شرکت دانگ فنگ موتورز چین است که از سال 1395 توسط ایران خودرو وارد بازار شد. در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده . H30 Cross نسخه ی هاچ بک از خودروی S30 ( در ایران وجود ندارد ) میباشد ادامه مطلب… از قیمت حداقل تا حداکثر براساس افزایش قیمت یا کاهش قیمت خودرو و در مدل های مختلف صفر و کارکرده قیمت گذاری می شود 27 بهمن 401 . لازم به ذکر است که فروش اقساطی خودرو‌های چینی در ایران این امکان را به وجود آورده که بتوان از جدیدترین خودرو‌های کراس اوور نیز استفاده کرد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng