باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross فروش باطری های کره ای با ضمانت | dongfengblog

امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد. همین مسئله باعث می شود مشتریان بدون مشخصات فنی شیفته و جذب محصول مورد نظر شوند. با توجه به یکسان بودن موتور این خودرو با برخی از خودروهای داخلی، اما مالکان این خودرو به شدت در تهیه لوازم یدکی دچار مشکل هستند. جهت اطلاع از قیمت به روز باطری H30 کراس همچنین مشاوره در مورد خرید باتری میتوانید با کارشناسان باطری مارکت تماس حاصل نمائید. هرگاه ماشین h30 کراس خاموش است به هیچ وجه ضبط و یا سیستم صوتی را روشن نکنید این کار باعث کاهش شدید عمر باطری میشود. در هنگام خرید باتری نو برای h30کراس در صورت تحویل دادن باتری فرسوده خود فروشنده موظف است در مقابل تحویل گرفتن باتری فرسوده مبلغی از قیمت باتری نو را کم کند در واقع در هنگام خرید باتری نو فروشنده باتری کهنه را از شما میخرد.

اچ سی Hc کراس 97 کم کار کرد

دانگ فنگ نام یک شرکت خودروسازی چینی است که در ووهان چین مستقر است. این شرکت در کنار چانگان Changan، فاو FAW و سایک SAIC یکی از چهار شرکت بزرگ خودروسازی چین می‌باشد. این کمپانی با خودروسازهای به نامی همچون نیسان، پژو سیتروئن، رنو و هوندا همکاری دارد. خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است.

دانگ‌فنگ اچ۳۰ کراس

در ادامه نگاه دقیق‌تری به ابعاد مختلف این خودرو می‌اندازیم. البته خریداران دانگ فنگ H30 کراس می‌توانند به راحتی با مراجعه به شرکت ما، با تست درایو این اتومبیل در صورت علاقه‌مندی خود به گشت و دور زدن در سطح شهر بپردازند و از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید داشته باشند. همچنین می‌توانید در این خصوص با همکاران ما نیز ارتباط داشته و مشخصات مورد نظرتان را جویا شوید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در خصوص بهترین زمان خرید اقساطی دانگ فنگ H30 کراس و همچنین آخرین شرایط خرید این اتومبیل توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. یکی از مشکلاتی که اکثر خودروهای چینی در بازار کشورمان دارند، کمبود لوازم و قطعات یدکی آن‌هاست. البته از آن جایی که موتور این خودرو TU5 است، قطعات موتوری آن در وضعیت بهتری قرار دارند، ولی مواردی مانند لوازم بدنه، چراغ‌ها و قطعات و لوازم گیربکس آن را به سختی می‌توانید پیدا کنید.

http://dr-architecture.ir

برای مجله خبری ماشین دنگ فنگ h30 کراس فقط از باتری های اتمی و کلسیمی ساخت کره استفاده کنید. لرزش موتور ماشین هنگام حرکت اولیه سلام به همه وقتی ماشین روشن میکنم و میزنم دنده یکو میخوام راه بیوفتم داخل موتور ماشین یه لرزش زیاد… این خودرو از لحاظ کیفیت سواری کمی تنبل است اما با قیمت مناسبی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای ایمن بودن یک خودرو این عوامل نقش کمکی را خواهند داشت و ساختار و آلیاژ استفاده شده در بدنه نقش اصلی را در ایمنی یک خودرو بازی می کنند. از اصول اولیه طراحی خودرو رعایت تناسب بین قطعات مختلف است. کیفیت قطعات استفاده شده در کابین بسیار پایین است و از پلاستیک خشک استفاده شده است.

سود مشارکت و انصراف به ترتیب برابر ۲۰ و ۱۸ درصد در نظر گرفته شده و رنگ‌های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک در این شرایط فروش ارائه شده است. خودروها در دو نوبت دی و بهمن ماه به مشتریان عرضه خواهد شد. متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند.

  • این خودرو برپایه پلتفرم قدیمی یکی از محصولات سیتروئن ساخته شده و قدرتش را از پیشرانه ایرانیزه‌ شده 206 تیپ5 می‌گیرد.
  • از آن جایی که خط تولید این خودرو در کشورمان و توسط بزرگ‌ترین به اصطلاح خودروساز ایران راه اندازی شده، انتظار می‌رود خدمات پس از فروش بهتری را این کمپانی به خریداران این خودرو ارائه کند.
  • خودروهایی که توقف تولید شده یا به صورت صفر در بازار موجود نیستند قابل ارائه نخواهند بود.
  • یکی از مشکلاتی که اکثر خودروهای چینی در بازار کشورمان دارند، کمبود لوازم و قطعات یدکی آن‌هاست.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng