باتری مناسب دانگ فنگ H30 cross فروش باطری های کره ای با ضمانت | dongfengblog

به طور کلی مجله خبری ماشین دنگ فنگ H30 کراس، نسبت به خودروهای دیگر این کلاس مانند استپ وی به خوبی صورت گرفته‌است. استفاده از المان‌هایی نظیر روف رک و پلاستیک پهن مشکی دور تا دور پائینی بدنه ظاهری اسپرت و مدرن به این خودرو داده‌است. چراغ‌های جلوی کشیده با گرافیک داخلی زیبا در دو طرف جلوپنجره تقریباً باریک که دارای دو نوار کرومی افقی است قرار گرفته‌اند.

سیستم‌‌ کمکی راننده

در قسمت عقب نیز شاهد کاسه چراغ‌های بزرگ به سبک برخی محصولات قدیمی‌تر کمپانی ولوو هستیم که در دو طرف شیشه عقب، تا بخش انتهایی سقف امتداد یافته‌اند. همان طور که اشاره کردیم، دانگ فنگ اچ سی کراس از موتور معروف TU5 که به واسطه حضورش روی پژو ۲۰۶ تیپ ۵، ایرانیان سال‌هاست آن را می‌شناسند استفاده می‌کند. این موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری ۱۶ سوپاپ با ۱۰۵ اسب بخار نیرو و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور خود موتور ضعیفی نیست، ولی برای خودرویی در این رده قیمتی، استفاده از یک موتور قدیمی اتفاق خیلی خوبی نیست. در ۲۰۶ با توجه به وزن کم‌تر خودرو این موتور وضعیت بهتری دارد ولی در اچ سی کراس، که تقریباً ۲۰۰ کیلوگرم از پژو ۲۰۶ سنگین‌تر می‌باشد، بهتر بود از پیشرانه ای قوی تر استفاده شود . در این مقاله از سری مقالات «مشاوره خرید خودرو» سایتZ4CAR، قصد داریم دانگ فنگ اچ سی کراس را مورد بررسی قرار داده و شما را با پنج مورد از «معایب H30 کراس» آشنا کنیم.

  • پیشرانه تیو5 معادل ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور را به ترتیب در 5750 و 4000 دور در دقیقه تولید می‌کند که توسط یک گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت شرکت آیسین ژاپن به سوی چرخ‌های جلو روانه می‌شود.
  • در واقع این کمپانی شریک تجاری پژو – سیتروئن میباشد به همین دلیل است که در ساخت این خودرو از پلتفرم اتاق سری 3 پژو نیز استفاده شده .
  • نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد.
  • این خودرو را با داشتن ابعاد بدنه‌ای برابر با ۴۳۵۱ میلی متر طول، ۱۷۶۰ میلی متر عرض، ۱۵۲۸ متر ارتفاع و ۲۶۱۰ میلی متر طول بین دو محور، می‌توان جزو خودروهای سایز متوسط بازار دسته بندی کرد.
  • کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

برخی از مالکان این خودرو گزارش داده‌اند که به علت نبود برخی قطعات، چند هفته‌ای خودروی آن‌ها در نمایندگی مانده است. از آن جایی که خط تولید این خودرو در کشورمان و توسط بزرگ‌ترین به اصطلاح خودروساز ایران راه اندازی شده، انتظار می‌رود خدمات پس از فروش بهتری را این کمپانی به خریداران این خودرو ارائه کند. اچ سی کراس حاصل همکاری شرکت دانگ فنگ چین و PSA فرانسه بوده که از سال 1394 تا کنون مهمان خیابان‌های کشورمان شده است. این خودرو در کنار تمامی مزایای خود از معایبی نیز برخوردار است که در ادامه قصد داریم برخی از آن‌ها را برایتان بازگو کنیم. حجم موتور 1500 سی‌سی توربو شارژ و حداکثر قدرت بخار ۱۴۸ در ۵۶۰۰ دور در دقیقه است.

دانگ فنگ H30 کراس یک خودروی هاچ بک است که برخی المان‌های خودروهای کراس اوور نظیر روف رک و نوارهای پلاستیکی دور تا دور بدنه را داراست. مردم کشورمان که از خودروهای داخلی مشابه به تنگ آمده بودند از این خودرو استقبال بسیار خوبی کردند. در ادامه قصد داریم به بررسی این خودرو از زوایای مختلف بپردازیم. شمایل ظاهری دانگ فنگ اچ سی کراس در قیاس با رقبای حاضر در این رنج قیمت نظیر ساندرو استپ وی، انواع تندر ۹۰ و … مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر می‌رسد؛ به ویژه که شرکت سازنده توانسته با بهره‌گیری از برخی ترفندهای ظاهری بر گیرایی استایل بیرونی این خودرو بیافزاید.

مهمترین امکانات و نکات ایمنی دانگ فنگ ix5

در صورت بروز خسارت، شرکت بیمه‌گر بر اساس شرایط مندرج در بیمه‌نامه، خسارت وارده را جبران می‌نماید. برای خرید بیمه بدنه H30 کراس را نیز می‌توانید از سایت bimeh.com اقدام نمایید و اگر ابهامی در این زمینه دارید، مقاله‌ی بیمه بدنه چیست را در اسرع وقت بخوانید. باتوجه به معاملات واقعی انجام شده در هر روز، کارشناسان همراه مکانیک لیست قیمت خودروهای دانگ فنگ دست دوم و کارکرده را از سطح بازار جمع‌آوری می‌کنند. در بین کراس اوورهای موجود در بازار ایران این خودرو از قیمت کمتر و امکانات بیشتری برخوردار است. این کراس اوور دارای مورتو ۱٫۶ لیتری، گیربکس پنج سرعته دستی و چهار سرعته اتوماتیک می باشد.

http://dr-architecture.ir

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng