انتشار تصاویر جدید شاسی بلند دانگ فنگ ix5 در ایران بازار خودرو | dongfengblog

به طور کل می توان گفت گلور 580 توان فنی قابل قبولی دارد و با توجه به اینکه هنوز وارد کشور نشده است امکان اظهار نظر درباره نقاط ضعف و قوت این خودرو را نداریم. اما با توجه به سابقه فروش اقساطی خودروهای چینی می‌توان تا حدودی استقبال عامه مردم را برای خرید این خودروی شهری پیش‌بینی کرد. در زمان ورود به داخل کابینت دانگ فنگ گلوری 580 متوجه پیچیدگی‌های خاص یا دکمه‌های متعدد و خارج از شمارش نمی‌شویم.

خرید و فروش و قیمت خودرو دانگ فنگ در تهران

مجله خبری ماشین دنگ فنگفنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. منگشی M-Terrain تولیدی در سال 2023 راهی بازار چین خواهد شد و دانگ فنگ انتظار فروش ماهانه 4000 دستگاه را دارد. شاسی بلند M-Terrain در بدنه ای معمولی برای یک شاسی بلند ساخته شده است. M-Terrain S همانطور که به نظر می رسد “نسخه کوپه” مدل قدیمی نیست، بلکه یک وانت است. البته در این نسخه از پلتفرم محموله‌ای حس کمی وجود دارد، اما احتمالاً مدل تولیدی کاربردی تر خواهد بود. دانگ فنگ T5 ایوو در حال حاضر به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ مجهز است که قادر است قدرتی معادل ۱۹۷ اسب بخار با گشتاور ۲۸۵ نیوتن متر تولید کند.

http://dr-architecture.irمتقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب سایت ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز آن در سراسر کشور مراجعه فرمایند. با توجه به تصاویر موجود مشخص است که گروه بهمن تست ها را با نسخه های قبل فیس لیفت انجام می دهد. البته که جلو پنجره این خودروها از نوع به روز شده است و الگوهایی مانند کاسه چراغ، تریم داخلی، رینگ ها، دیفیوزرها و… هنوز با جلوه قبل فیس لیفت در ix5های گروه بهمن دیده می شوند. لازم به ذکر است که علی‌رغم بهره‌مندی از امکانات ایمنی مناسب، فردا T5 در آزمون‌های موسسه CNCAP چین توانسته سه ستاره از پنج ستاره ایمنی را به نام خود ثبت کند. بنابراین باید بگوییم که در اینجا با یک خودرو متوسط از لحاظ سطح ایمنی طرف هستیم که اگرچه در قیاس با تولیدات داخلی امنیت بهتری را ارائه می‌دهد اما به نسبت بسیاری محصولات هم‌رده چینی از امنیت پایین‌تری برخوردار است.

  • این خودروها از فناوری آفرود هوشمند M ATS با 9 حالت رانندگی استفاده خواهند کرد.
  • صندوق عقب ۵۱۵ لیتری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، سیستم تعلیق مالتی لینک عقب و سیستم تعلیق جلو از نوع مک فرسون مستقل با میل تعادل نیز از جمله دیگر مشخصات فنی این خودرو محسوب می‌شود.
  • زیرا در سایر قراردادها و فرایند مذاکره میان خودروسازان ایرانی و دانگ فنگ لیوژو، طرف چینی محصولاتش را با دو پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو (۴A91T و SFG15T) و ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی ۴A92 معرفی می کند.
  • امکانات ایمنی این خودرو نیز شامل ۴ کیسه هوا، قفل خودکار درب‌ها هنگام آغاز حرکت، ترمزهای جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، دوربین و حسگر دنده عقب ،ABS و EBD می‌باشد.
شتاب صفر تا صد این خودرو ۱۲.۵ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۱۸۳ کیلومتر در ساعت است. اچ ۳۰ کراس مخزن سوختی با گنجایش ۵۱ لیتر و مصرف سوختی معادل ۷­­­ لیتر به صورت میانگین دارد. دانگ فنگ H30 کراس خودرویی هاچبک کراس شبیه شاسی بلند ، محصول شرکت دانگفنگ موتورز چین است. این خودرو مدل هاچبک کراس مدل H30 (نسخه ی هاچبک معمولی آن که در ایران وجود ندارد) ومدل S30 (که نسخه ی سدان این خودرو می باشد) است. گلوری 580 برای اولین بار در سال 2016 طراحی و پس از فیس‌لیفت در سال 2016 در نمایشگاه خودرو پکن رونمایی شد و در سال 2018 در بازارهای داخلی کشور چین به فروش رفت. پس از فیس لیفت چهره ظاهری گلوری 580 در قسمت‌های چراغ جلو و عقب، سپرها، مه شکن، داشبورد و رینگ‌ها تغییر کرد.

خرید و فروش ماشین هم برای خریدار آن و هم برای فروشنده آن با دردسرهای زیادی روبرو است. خریدار همیشه دغدغه‌اش این است که یک ماشین سالم بخرد، فروشنده نیز می‌خواهد خودروی خود را به بالاترین قیمت ممکن بفروش برساند. همین امر و عدم شناخت آنها از یکدیگر، آنها را با چالش‌های زیادی برای اعتماد کردن و انجام معامله روبرو می‌کند. طرف سومی که فضایی امن، شفاف و مطمئن برای خرید و فروش خودروی شما فراهم می‌کند. وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم.

رهبر انقلاب: شنبه ۲۲ بهمن تاریخی بود؛…

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng