آموزش معامله گری و نحوه دریافت جایزه Coinex -ایران ارز دیجیتال

سفارش خرید Limit در ترید اسپات کوینکس در این نوع سفارشات درخواست کاربران به صورت لحظه ای به میزان دلخواه (Amount) در قیمت مورد نظر (Price) انجام می شود و ارز دلخواه به موجودی کیف پول اضافه می شود. امروزه خرید و فروش در کوینکس با گوشی هوشمند نیز سایت صرافی کوینکس رواج فراوانی دارد. در این صفحه نیز همان ۴ حالت مختلف پیش روی شما قرار میگیرد؛ با این تفاوت که در سمت راست صفحه عبارتهایی مانند Transfer، Repayment و Borrow نیز مشاهده میشوند. بخش های مختلف پنل تریدینگ همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این قسمت شامل بخش های مختلفی است که در ادامه در مورد عملکرد آنها توضیحات لازم را خواهیم داد. Borrow: مقدار کسری و کمبودهای خود را میتوانید از بخش Borrow جبران کنید.

برای انجام معاملات مارجین و جبران کسری و کمبود نقدینگی، دوباره وارد فضای Exchange شوید. اما، انجام این معاملات نیاز به یک صرافی دارد؛ همانند انجام معاملات بورسی که نیاز به یک کارگزار دارد. در حال حاضر صرافی کوینکس حداکثر میزان برداشت ارز از حساب کاربری خود را بدون نیاز به احراز هویت ۱۰ هزار دلار اعلام کرده است. صرافی کوینکس امکان انجام معاملات اسپات یا لحظه ای را برای کاربران در محیطی امن و با رابط کاربری ساده فراهم کرده است.

کارمزد به هزینهای گفته میشود که در قبال انجام معاملات ارز به صرافی پرداخته میشود. شما میتوانید با توجه به سطح خود در یکی از این دورهها ثبتنام کرده و فقط پس از چند ماه، مثل یک حرفهای ارز دیجیتال معامله کنید. اینروزها Margin Trading در میان معاملهگران حرفهای رواج پیدا کرده است. انواع سفارشات ترید اسپات صرافی کوینکس برای ترید اسپات در صرافی کوینکس 4 بخش تعیین شده است که معامله گران با توجه به قیمت مورد نظر میتوانند سفارش خود را ثبت کنند. ورود به بخش اسپات تریدینگ با توجه به تصویر زیر 2 روش شامل “Spot Trading” و “Margin Trading” برای ثبت سفارش در بخش معاملات لحظه ای صرافی کوینکس برای معامله گران تنظیم شده است که برای ثبت سفارشات اسپات لازم است به قسمت “Spot” مراجعه نمایید. قسمت های (Market)، (Limit) و (Stop-Limit)، دارای مشخصات مخصوص به خود هستند که بخش های مختلف اسپات را تشکیل می دهند.

برای معاملات در بازار ارز دیجیتالی از صرافی های بازار ارز دیجیتال نیز کمک دریافت می شود که در ادامه این مطلب به بررسی صرافی کوینکس و احراز هویت در صرافی کوینکس خواهیم پرداخت. زمان برگشت پول نیز ۱۰ روزه خواهد بود که این مقدار قابل تمدید است. مجموعه معتبر داجکس با سالها تجربه در زمینه معامله ارزهای دیجیتال، دورههای متنوع مقدماتی، پیشرفته و حتی خصوصی (VIP) را برای مخاطبان خود طراحی کرده است. اگر در زمینه خرید و فروش رمز ارز در صرافی کوینکس تجربهای دارید، پیشنهاد میکنیم آن را در قالب کامنت با سایر خوانندگان داجکس در میان بگذارید. در وبلاگ داجکس مقالات بسیار متعددی درباره معاملات فیوچرز و کسب درآمد از آن وجود دارد که پیشنهاد میکنیم آنها را مطالعه کنید. زیرا در این روش افرادی که اطلاعات و زمان کافی برای فعالیت در این بازار را ندارند میتوانند با یک بررسی ساده ارزهایی که آینده روشنی دارند را خریداری کنند و به صورت بلند مدت هودل کنند.

همچنین اگر به معاملات فیوچرز علاقه مند هستید میتوانید آموزش فیوچرز صرافی کوینکس را در بلاگ آکادمی آستیریک مطالعه نمایید. این یعنی اگر دارایی شما از چندین آلتکوین متفاوت تشکیل شده باشد؛ ارزش آن به صورت معادل با بیت کوین به شما نمایش داده میشود. مبلغ بدهی دو تخفیف میتوانند روی هم قرار گیرند، که در «هزینههای نقطهای با کسر» نشان داده شده است. همچنین کاربران قادرند تا وسایل نقلیه و گیم پلی خود را تغییر داده و تکامل دهند. در این بین در صورتی که حجم عرضه و تقاضا در یک صرافی کم باشد، این امکان وجود دارد که قیمت به صورت غیرواقعی در آن صرافی تغییر نماید. هنگام انتخاب بهترین صرافی ارزهای دیجیتال برای نیازهای خود، مهم است که به ارزهای پشتیبانی شده، نحوه قیمتگذاری و امنیت آن توجه داشته باشید.

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng