آشنایی با مهم ترین معایب دانگ فنگ H30 کراس مجله خودرو سوییچ | dongfengblog
انتشار: مهر 05، 1403
بروزرسانی: 24 خرداد 1404

آشنایی با مهم ترین معایب دانگ فنگ H30 کراس مجله خودرو سوییچ | dongfengblog

نمای جلو مشخص میکنه که ماشین طراحی اصیلی نداره امانمای پشت خوبه . توی نمای داخلی اگه کسی یه کم طراحی صنعتی بلد باشه متوجه میشه که نمای داشبورد از تقارن برخوردار نیست و طراحی گنگی داره. یکسال واندی دارمش ، بسیارعالیه کاملا راضیم ازش...نسبت به قیمتش می ارزه یکبار پشت فرمونش بشینی متوجه میشین چیه ، حس ماشین بالای ۱۵۰ م میده به ادم. البته می توانید با مطالعه مقاله بیمه شخص ثالث خودروهای چینی نیز اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.

  • در کناره ها، اندازه کوچک رینگ هایی که ایران خودرو برای این مدل در نظر گرفته خیلی بد به چشم می زند.
  • اگر نگاهی کلی به طراحی اچ سی کراس بیندازیم متوجه خواهیم شد که بخش عمده ی طراحی را داخل کابین به خود اختصاص داده.
  • دانگ فنگ H30 کراس یکی از خودروهای موفق بازار در فاصله کوتاه سال های 1395 الی 1399 بود.
  • متاسفانه گیربکس این خودرو به هیچ وجه خوب انتخاب نشده است و با پیشرانه اچ سی کراس تطابق ندارد و به همین دلیل شاهد عملکرد ضعیف در این بخش هستیم.
  • اچ سی کراس در بین خودروهای کراس اور قیمت نسبتا به صرفه ای دارد.

از این رو اگر موارد مطرح شده در این مقاله جزو معیارهای مهم شما در خرید یک خودرو به حساب می آید، مجله خودرویی زوم فور کار خرید دانگ فنگ اچ سی کراس انتخاب مناسبی برایتان نمی داند. در پایان از شما می خواهیم که اگر مالک H30 کراس هستید یا تجربه سواری با آن را داشته اید، نظرات خود را با ما و دیگر مخاطبان Z4CAR در بخش کامنت ها مطرح کنید؛ منتظر نظرات و تجارب شما عزیزان در مورد این خودرو هستیم. چینی ها معمولاً در طراحی بدنه خودروها خوب عمل می کنند، اما در مورد اچ سی کراس به نظر می رسد طراحان دانگ فنگ خیلی روی این پروژه وقت نگذاشته اند!

طراحی ظاهری دانگ فنگ دیگنیتی

این به معنای بهتر شدن H30 نیست، بلکه به معنای بدتر شدن مجله خبری ماشین دنگ فنگ عرضه و تقاضا است و گرانی بیش از حد خودروها باعث شده مردم به خودروهای کمی ارزان تر فکر کنند. در ارتباط با شرکت دانگ فنگ باید گفت که یک برند حرفه ای در چین است که با شریک تجاری خود یعنی پژو، همکاری های مثبتی داشته حاصل همکاری این دوشرکت در سال 2011 یک خودروی سدان با نام S30 بود که نسخه بدون صندوق آن با نام H30 کراس هم بعنوان یک مکمل، عرضه شد. پس از تحریم صنعت خودرو ایران و شکست پروژه تولید هاوال H2 ، بهمن خودرو در سکوت خبری و در حالیکه شایعاتی مبنی بر آغاز همکاری مجددش با دانگ فنگ در بخش اخبار خودرو خبرگزاری ها منتشر و بارهای تکذیب شده بود، سرانجام رسما خبر از آغاز همکاری مجددش با دانگ فنگ داد. دانگ فنگ H30 کراس و اکثر خودروهای چینی توسط موسسه ایمنی اروپایی با نام یوروانکپ مورد آزمایش قرار نگرفتند.

طرح فروش فوری وانت آریسان بدون قرعه کشی

عملکرد خوب گیربکس به هنگام تعویض دنده ها شاید در سرعت های پایین خوب باشد اما هنگام سرعت گیری زیاد خودرو، کمبود دنده های بیشتر خودش را نشان می دهد. البته نباید فراموش کرد که H30 کراس فاقد سیستم کنترل پایداری است؛ بنابراین می توان گفت که هرچند سیستم تعلیق این خودرو نسبت به ارتفاع آن عملکرد خوبی دارد، اما هنگام رانندگی در جاده های پرپیچ وخم باید کمی از سرعت خود کاسته و محتاطانه تر رانندگی کرد. در بحث نقاط ضعف می توان به کمبود هارمونی در طراحی بدنه، هندلینگ متوسط، تاخیر در تعویض دنده ها، قیمت گران بعضی از قطعات یدکی (بخصوص ظاهری) اشاره کرد. کراس نیز یکی از محصولات تاریخ گذشته کمپانی آیسین بوده که گرچه توسط این قطعه ساز ژاپنی طراحی و تولید شده، اما از عملکرد مطلوبی برخوردار نبوده و تولید آن در سال 2004 به طور کامل متوقف شده است.

در این مطلب تلاش نمودیم تا تمامی مشخصات، برتری ها و معایب خودروی h30 کراس را مورد بررسی قرار دهیم. خواهشمندیم در صورتی که از خودرو اچ سی کراس استفاده می نمایید تجربیات خود را از این خودرو برای ما در قسمت کامنت ها درج کنید. نزدیک خودرو به اچ سی حداقل 10 میلیون تومان گران تر است، اما در هنگام استفاده متوجه میشید که اچ سی 10 میلیون حداقل از رقبا بیشتر می ارزد. 10ماهه که اچ سی دارم به نظرم در حد خودش و در این رده قیمتی و بازار ایران ، خودروی بسیار خوبیست. من چون همزمان با تویوتا کمری و هیوندایی توسان هم رانندگی می کنم میگویم که اصلاً قابل قیاس با آنها نیست و نباید با آنها مقایسه شود، اما در حد خودش خیلی خوبه و حداقل خیلی بهتر از پارس هستش.

http://dr-architecture.ir