آرایش صورت مستطیل | takdoo-تکدو

به هیچ عنوان خط لب یا رژلب را بالاتر و پایین‌تر از حد طبیعی لب‌های خود نزنید و اغراق نکنید تا آرایش ما یک ظاهر طبیعی داشته باشد. این دو کار باعث می‌شود چشم‌های شما خیره‌کننده شده و صورت‌تان پر و گرد به نظر برسد. برای آن که مواد آرایشی همچون کرم پودر، کانسیلر و انواع هایلایتر به راحتی بر روی پوست شما بنشیند و به خوبی پخش شوند، بهتر است تا از انواع قلم مو آرایشی استفاده کنید. ست براش هدی بیوتی شامل ۱۲ قلم در سایز و کاربرد متفاوت است که با استفاده از ان‌ها می‌توانید مواد آرایشی و رنگ را به راحتی پخش کرده و زیبایی و جلوه خود را دو چندان کنید. تمام این موارد ذکر شده، نکات موثری هستند که در زیبایی آرایش و صورت شما بسیار کمک کننده و اثر بخش خواهد بود. اگر لب‌های نازک و باریکی دارید، ابتدا از خط لبی که یک درجه تیره‌تر از رنگ رژتان است استفاده کنید و سپس روی آن را خط لب همرنگ رژ بکشید.

برای داشتن چهره‌ای طبیعی و زیبا و آرایش صورت ملایم، شما می‌توانید تنها با استفاده از فرم مژه و ریمل به مژه‌های خود حالت دهید و زیبایی چشمانتان را چند برابر کنید. توجه داشته باشید که هیچ وقت نباید سایه چشم پایین‌تر از خط طبیعی پلک پایین آورده شود؛ زیرا این کار حالت چشم‌ها را به سمت پایین نشان می‌دهد. از یک رنگ روشن‌تر هم برای گوشه داخلی چشم تا وسط پلک استفاده کنید و رنگ‌ها را طوری مخلوط کنید که مرز مشخصی نداشته باشند. سایه از آن گزینه‌هایی است که می‌توانید در ارایش چشم لایت استفاده نکنید اما اگر می‌خواهید آرایش صورت ملایم و کاملی داشته باشید، از رنگ‌های گلبهی، صورتی، یاسی و هلویی استفاده کنید. سایه خود را می‌توانید با ضربات انگشت یا براش سایه محو کنید که جلوه طبیعی‌تری داشته باشد.

مدل آرایش صورت ملایم مجلسی و ساده دخترانه و زنانه

آرایش صورت مستطیل | takdoo-تکدو برای این نوع سبک آرایش بهترین مدل ابرو را باید داشته باشید برای آرایش گونه ها در این مدل میکاپ روی استخوان گونه ها از رژگونه ای که از رنگ پوست تیره تر است، استفاده می شود. میکاپ و آرایش خلیجی که معمولا بسیار غلیظ است در کشور های عربی استفاده می شود. در این سبک آرایش روی پوست ابتدا کرم پودر رنگ پوست مالیده می شود و از رنگ روشن برای روشن کردن زیر چشم و ابرو استفاده می شود. همیشه سعی کنید رنگ سایه چشمی که انتخاب می کنید از رنگ موهای شما روشن تر باشد با استفاده از مداد ابرو می توانید به واضح تر شدن خطوط چهره و کم تر شدن لطافت آرایش صورت خود کمک کنید.

قبل از زدن سایه حتماً از پرایمر مخصوص استفاده کنید تا به سایه خود ماندگاری ببخشید. فروشگاه اینترنتی زیبایی لند | هر آنچه که نیاز دارید با بهترین قیمت از فروشگاه زیبایی لند بخرید. سپس کانسیلر را به صورت دورانی یا ضربدری روی لکه ها بزنید. با استفاده از پدهای تمیز آرایشی میتوانید کانسیلر را پخش کنید اما توجه داشته باشید که پد را روی لکه ها نکشید و فقط ضربه بزنید. در اولین مرحله میکاپ، از یک پرایمر برای پوشاندن جای لک ها استفاده کنید.

  • ارایش ساده مجلسی روی پوستی که به طور طبیعی صاف و نرم است، بی‌نقص و زیبا به نظر می‌رسد.
  • حداقل یک ساعت برای آرایش در روز عروسی خود وقت بگذارید تا از انجام کامل و مناسب آن اطمینان حاصل کنید.
  • البته برخی تشخیص و تفکیک برخی از آنها مانند آرایش زنانه و دخترانه، آرایش مجلسی و یا آرایش رسمی بارز و آسان می باشد، اما در مورد آرایش لایت، آرایش خلیجی و یا اسموکی صدق نمی کند.
  • در این مطلب شما را با تمامی کاربرد کرم موس صورت آشنا می کنیم و شما می توانید با داشتن آگاهی بسیار زیاد اقدام به استفاده از این کرم…

رنگ سبز که یکی از بهترین رنگ های فصل بهار است با چشمان قهوه ای ظاهر خوبی خواهد داشت اما باید با احتیاط از این رنگ استفاده کنید. اگر دارای این رنگ چشم هستید و بدنبال یک رنگ لطیف و زیبا هستید، از مشتقات رنگ نارنجی ، سایه ی قرمز یا بنفش استفاده کنید. در امتداد این سایه ، سایه ای با رنگ تیره تر با ضخامت بیشتر بکشید. با استفاده از اسفنج یا برس پودر را با حرکت دایره ای ابتدا به پیشانی و سپس گونه ها و بینی و چانه بزنید. مقداری کانسیلر به قسمت هایی مانند اطراف چشم که نیاز به پوشش دارد ، بزنید و با پد یا دست آن را پخش کنید.

پخش شدن آرایش چشم

توسط Zhu Yanfeng

Zhu Yanfeng